19.02.2024 12:15

InPost i Kantar Polska nawiązują do niekończących się dyskusji piłkarskich

Piłka nożna to sport, który budzi ogromne emocje, a mecze reprezentacji Polski to najlepiej oglądane i najczęściej komentowane wydarzenia sportowe w Polsce. InPost jako Sponsor Strategiczny reprezentacji Polski, wraz z firmą badawczą Kantar Polska, postanowili zbadać, jakie są preferencje kibiców w kluczowych kwestiach związanych z reprezentacją.

InPost przygotował kolejną akcję dla kibiców reprezentacji Polski

Ostatnie lata w polskiej piłce upłynęły pod znakiem powracających dyskusji kibiców i ekspertów o preferencjach związanych z grą reprezentacji. Czy drużyna powinna grać widowiskowo bez względu na wynik, czy może powinna w pierwszej kolejności koncentrować się na wygrywaniu meczów? Czy reprezentacja powinna starać się kontrolować piłkę i grać ofensywnie, czy raczej dbać o dobrą defensywę i szukać szans w kontratakach?

InPost wspólnie z Kantar Polska postanowili wykorzystać ten insight i zorganizować badanie, by zmierzyć, jakie są najpopularniejsze wizje gry reprezentacji z perspektywy kibiców. Badanie jest dostępne na stronie www.krotka-pilka.pl i jest powiązane z konkursem, w którym można wygrać wyjątkowe nagrody.

– W badaniach społecznych mówi się o zjawisku „wisdom of crowds”, czyli o mądrości tłumów. Polega to na tym, że odpowiednio duża grupa osób posiadająca orientację w danym temacie może posiadać łącznie lepszą wiedzę niż pojedynczy ekspert lub ekspertka. Dlatego postanowiliśmy zapytać Polki i Polaków, czym jest dla nich piłkarska reprezentacja Polski. Jaka jest ich wizja gry drużyny? Może będziemy w stanie wyciągnąć z badania inspirujące wnioski? – powiedział dr Michał Lutostański, Strategy Director w Kantar Polska.

W puli nagród w związku z konkursem będącym elementem badania jest aż 100 podwójnych biletów na mecz barażowy Polska-Estonia, który odbędzie się 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Ponadto dla autorów czterech najciekawszych odpowiedzi przygotowano nagrodę specjalną: zaproszenie na zamknięte spotkanie z selekcjonerem reprezentacji Polski!

Aby móc rywalizować o nagrody wystarczy:

  • włączyć usługę InPost Pay w aplikacji InPost Mobile.
  • wziąć udział w badaniu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe na stronie krotka-pilka.pl w dniach 19.02-06.03. br.

Regulamin i formularz można znaleźć na stronie www.krotka-pilka.pl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing