16.02.2024 17:29

Miasto Łódź sponsorem tytularnym IMME im. Zenona Plecha

Miasto Łódź ze swoja marką ŁÓDŹ KREUJE zostało sponsorem tytularnym Indywidualnych Międzynarodowych Mistrzostw Ekstraligi im. Zenona Plecha.

Miasto Łódź zostało sponsorem IMME na żużlu

Zawody zainaugurują żużlowy sezon 2024 na łódzkiej Moto Arenie i odbędą się w piątek, 5 kwietnia. Start do pierwszego wyścigu przewidziano na godz. 19:00.

– Zobaczymy wtedy największe gwiazdy światowego żużla na czele z naszym czterokrotnym Indywidualnym Mistrzem Świata, Bartoszem Zmarzlikiem – powiedziała Hanna Zdanowska, Prezydent Łodzi, obecna na konferencji prasowej, która odbyła się 16 lutego w Łodzi. – Oprócz niego wystąpią najlepsi obecnie żużlowcy, którzy reprezentują najlepszą żużlową ligę świata PGE Ekstraligę. Oczy wszystkich fanów „czarnego sportu” skierowane będą właśnie na Łódź. To będą pierwsze w tegorocznym sezonie tak silnie obsadzone zawody. I dlatego zdecydowaliśmy się na to, by Łódź została sponsorem tytularnym tego wydarzenia. Zapraszamy wszystkich fanów. Łódzcy kibice z pewnością dopiszą, a mam nadzieję, że pojawi się też wielu miłośników żużla spoza naszego miasta. Tych zachęcam do pozostania w Łodzi i rozpoczęcia weekendu pełnego emocji w naszym mieście, bo Łódź nie tylko kreuje, ale też inspiruje do ciekawych form spędzania czasu – dodała Zdanowska.

Podczas konferencji prasowej poprzedzającej zawody, dokonano losowania numerów startowych ŁÓDŹ KREUJE IMME im. Zenona Plecha. – Dziękując przedstawicielom miasta za zaangażowanie w promocję zawodów oraz objęcie ich sponsoringiem, już dziś zapraszam wszystkich kibiców żużla do Łodzi – dodał mówi Marcin Ulacha, członek Rady Nadzorczej Klubu Żużlowego Orzeł Łódź. – Szykujemy dla fanów sporo niespodzianek, chcemy, aby inauguracja sezonu wypadła okazale, tym bardziej, że pierwszy ligowy mecz w Łodzi odbędzie się 20 kwietnia, a więc fani podczas IMME będą mieli niebywałą okazję zobaczyć gwiazdy światowego żużla na naszym obiekcie – zakończył.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing