08.02.2024 13:53

Nefrolux nowym sponsorem strategicznym Ruchu!

Szpital Nefrolux z Siemianowic Śląskich rozszerzył współpracę z Niebieskimi i został sponsorem strategicznym klubu. Logo będzie znajdować się na przodzie koszulek zespołu podczas meczów PKO BP Ekstraklasy.

Nefrolux został nowym sponsorem Ruchu

– Bardzo miło jest nam podzielić się z kibicami tak dobrą wiadomością tuż przed startem rundy wiosennej PKO BP Ekstraklasy. Nefrolux już od pewnego czasu znajduje się w gronie naszych partnerów biznesowych. Jesteśmy zadowoleni, że nasza współpraca teraz nabierze jeszcze większego wymiaru. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie – mówi Seweryn Siemianowski, prezes Niebieskich.

Nefrolux współpracuje z Ruchem od marca 2023 roku. Był m.in. sponsorem ligowych meczów z Wisłą Kraków czy Łódzkim Klubem Sportowym, pamiętając również o centrum szkolenia klubu i obejmując sponsoring tytularny nad niedawnym Nefrolux Cup U-11 im. Henryka Duszy, rozegranym w hali MORiS.

Obecna umowa Ruchu z firmą Nefrolux obowiązywać będzie do 30 czerwca 2024 roku. Na jej mocy logo firmy znajdzie się na przodzie koszulek meczowych Niebieskich w PKO BP Ekstraklasie. Pierwszy raz zagości na nich już przy okazji piątkowego spotkania z Legią Warszawa na Stadionie Śląskim.

– Dla mnie jako wieloletniego mieszkańca Chorzowa i kibica Niebieskich, podjęcie decyzji o wsparciu klubu było dość oczywiste. Współpracę traktuję nie tylko jako transakcję biznesową, ale połączenie interesów z pasją. Uznałem, że wspólnie możemy jeszcze więcej, co dla spółki Nefrolux jest istotnym elementem i potężnym wsparciem w procesie budowania marki – dodał Wojciech Kamiński, prezes firmy Nefrolux.

Szpital Nefrolux w Siemianowicach Śląskich to nowoczesna placówka medyczna powstała w 2004 roku, świadcząca szeroki zakres usług medycznych w ramach kontraktu z NFZ oraz prywatnie. Na terenie Szpitala znajdują się wielospecjalistyczne oddziały, poradnie specjalistyczne, pracownie diagnostyczne, stacja dializ oraz ośrodek rehabilitacji dziennej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing