Real Madryt i HP ogłosiły globalną współpracę
Real Madryt i HP podpisały umowę na globalny sponsoring technologiczny. W ramach współpracy HP będzie pierwszą marką, której logo pojawi się na rękawie koszulki Realu Madryt w 121-letniej historii klubu. Sponsoring obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także zespoły młodzieżowe.
Prezydent Realu Madryt – Florentino Perez oraz dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP – Antonio Lucio wzięli udział w uroczystym podpisaniu umowy. Obecni byli także Carlo Ancelotti, kapitanowie drużyn Nacho Fernandez i Luka Modrić oraz kapitanowie drużyn kobiet Ivana i Kenti Robles. Gracze Realu Madryt po raz pierwszy będą mieli okazję zaprezentować swojego nowego sponsora podczas meczu z Atletico Madryt, który odbędzie się 4 lutego na Santiago Bernabeu.
🤝 @HP ⚪ pic.twitter.com/9odzBg81Y6
— Real Madrid C.F. (@realmadrid) February 2, 2024
Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych oraz podniesienie poziomu doświadczeń fanów Realu Madryt w ramach nowego kompleksu Santiago Bernabeu i poza nim, w tym doświadczenia osobiste, gry i działalność klubu.
– HP i Real Madryt to dwie kultowe globalne marki, których wspólną pasją jest zachwycanie fanów, zapewnianie wyjątkowych wyników i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Realem Madryt i widzimy wiele ekscytujących możliwości wykorzystania mocy technologii i marki HP do tworzenia nowych, niesamowitych doświadczeń dla fanów, jednocześnie wzmacniając pozycję społeczności, które dzielimy – powiedział dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP, Antonio Lucio.
💻 ➡️ 👕@RealMadrid 🤝 @HP pic.twitter.com/ATlTVN6mm3
— Real Madrid C.F. (@realmadrid) February 2, 2024
fot. realmadrid.com