02.02.2024 10:59

Rada Programowa Sport Biznes Polska na rok 2024

W 2024 roku nad częścią merytoryczną wydarzeń Sport Biznes Polska ponownie będzie czuwać Rada Programowa. Do współpracy zaproszono kilkudziesięciu czołowych przedstawicieli branży sportowo-biznesowej w Polsce. W tym gronie znalazł się m.in. Marcin Poślada, prezes Shark Agency.

Poznaliśmy skład Rady Programowej SBP

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska jako jedyna organizacja zrzeszająca branżę sportu i biznesu sportowego dąży do tego, aby realizowane przez projekty były najwyższej jakości i przyczyniały się do realnych zmian. Rada Programowa to organ doradczy, którego głównym założeniem jest zapewnienie spójności organizowanych przez SBP wydarzeń z rzeczywistymi kierunkami rozwoju i trendami branżowymi.

W 2024 zaproszenie do Rady przyjęło ponad 70 ekspertów branżowych, którzy poprzez swoją codzienną działalność odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku środowiska sportu i biznesu sportowego.

W składzie Rady Programowej SBP znaleźli się przedstawiciele organizacji sportowych, marek, samorządów, obiektów sportowych oraz mediów.

Przedstawiciele organizacji sportowych:

  • Katarzyna Kopeć-Ziemczyk – Dyrektorka komunikacji POLADA
  • Monika Pyrek-Rokita – Prezes Fundacji Moniki Pyrek
  • Artur Popko – Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
  • Damian Drobik – Dyrektor Sportowy w Związku Piłki Ręcznej w Polsce
  • dr hab. Tadeusz Stefaniak – Dziekan Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu AWF Wrocław
  • Hubert Habas – Sales Director Frenzy
  • Jan Winkiel – Sekretarz Generalny Polskiego Związku Narciarskiego
  • Jakub Wasiak – Corporate Communication Manager G2A.com
  • Karol Tatar – Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu Polskiego Związku Piłki Nożnej
  • Łukasz Koszarek – Prezes Polskiej Ligi Koszykówki
  • Maciej Bogusz – Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży Polskiego Związku Piłki Siatkowej
  • Marcin Animucki – Prezes Ekstraklasy
  • Marcin Janicki – Prezes 1. Ligi Piłkarskiej
  • Marek Janicki – Dyrektor Biura Związku Piłki Ręcznej w Polsce
  • Mateusz Matysiak – CEO GG League
  • Michał Sikora – Prezes Polskiego Związku Motorowego
  • Olivier Jarosz – Członek Zarządu LTT Sports
  • Otylia Jędrzejczak – Prezeska Polskiego Związku Pływackiego
  • Paweł Kowalczyk – Prezes Polskiej Ligi Esportowej
  • Piotr Należyty – Prezes Superligi
  • Radosław Piesiewicz – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
  • Rafał Tataruch – Prezes Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego
  • Robert Korzeniowski – Prezes Zarządu Stowarzyszenia OlimpijczycyPL
  • Tomasz Chamera – Prezes Polskiego Związku Żeglarskiego
  • Wojciech Stępniewski – Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej

 

Przedstawiciele marek:

  • Aleksandra Chalimoniuk – PR Director 4F
  • Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel
  • Katarzyna Meissner – Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu Velo Banku
  • Magdalena Oskiera – Dyrektor Marketingu Immergas
  • Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero
  • Małgorzata Lubczyńska – Dyrektor ds. marketingu Blachy Pruszyński
  • Iwona Dziobek – Marketing Manager Westminster
  • Wioletta Samborska–  Dyrektorka CEE Hydropolis i Marketingu MPWiK Wrocław
  • Adam Lamentowicz – VP International Markets Superbet
  • Arkadiusz Mierzwa – Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska
  • Bartłomiej Kowalski – Viceprezes KSSE
  • Grzegorz Łagowski – Specjalista ds. komunikacji i sponsoringu InPost
  • Karol Kuśka – Sponsorship & Activation Manager Betclic
  • Kornel Eljaszewicz – Dyrektor Departamentu Partnerstw i Eventów Totalizatora Sportowego
  • Maciej Koprowicz – Sponsorship Manager Fortuny
  • Marcin Wenzel  – Zastępca Dyrektora Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką Grupy Kapitałowej Enea
  • Marcin Żukowski – Dyrektor ds. Rozwoju Trefl
  • Mateusz Małek – Dyrektor ds. marketingu i PR Blachotrapez
  • Michał Podogrodzki – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Allianz
  • Piotr Szefer – Dyrektor ds. Współpracy z Ekstraklasą PKO Banku Polskiego
  • Zbigniew Kajdanowski – Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy w PGE S.A.

 

Przedstawiciele samorządów:

  • Dorota Ognicha – Zastępca Dyrektora Biura Sportu i Rekreacji Miasta Stołecznego Warszawy
  • Edyta Mozyrska – Dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Poznania
  • Mariola Soczyńska – Dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Torunia
  • Marta Przywara – Przewodnicząca Komisji Sportu i Rekreacji Rady Miasta Łodzi
  • Adam Korol – Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Sportu
  • Jakub Kosowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin
  • Janusz Kozioł – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej
  • Jarosław Gutowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Rzeszów
  • Krzysztof Kupis – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Szczecin
  • Marcin Drogorób – Dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
  • Przemysław Zych – Zastępca Prezydenta Miasta Opola
  • Rafał Szczepkowski – Koordynator ds. informacji i promocji Unii Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza
  • Tomasz Dobrowolski – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Bydgoszczy ds. projektu marki „Aktywne Miasta”
  • Waldemar Bojarun – Wiceprezydent Miasta Katowice

 

Przedstawiciele obiektów sportowych:

  • Magdalena Sekuła – Prezeska Ergo Areny
  • Adam Soroko – Dyrektor Bydgoskiego Centrum Sportu
  • Dominik Nowacki – Dyrektor Toru Służewiec
  • Janusz Samel – Dyrektor Centralnego Ośrodka Sportu
  • Kamil Kukułka – Założyciel i Główny Konsultant Sport Innovation
  • Konrad Kozioł – Dyrektor działu Sprzedaży i Marketingu Areny Gliwice
  • Krzysztof Kowal – Dyrektor Zakładu Infrastruktury Sportowej w Krakowie
  • Marcin Żyłowski – Dyrektor Departamentu Infrastruktury Sportowej Ministerstwa Sportu i Turystyki
  • Tomasz Zahorski – Prezes Legia Training Center

 

Przedstawiciele mediów:

  • Anna Szuszkiewicz – Dyrektorka Departamentu Marketingu B2B i Sponsoringu WP
  • Dawid Prokopowicz – Senior Sales Consultant Google
  • Krzysztof Świergiel – CEO Eleven Sports
  • Marcin Poślada – Prezes Shark Agency
  • Marian Kmita – Dyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat
  • Michał Wojtczak – Advertising and Special Projects Director Canal +
  • Wojciech Kowalczyk – Zastępca Dyrektora Biura Reklamy TVP

Pierwsze efekty współpracy Rady Programowej i Stowarzyszenia Sport Biznes Polska będzie można zobaczyć już 26 marca 2024 r. podczas VII edycji Kongresu Sport Biznes Polska, który odbędzie się w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing