Rada Programowa Sport Biznes Polska na rok 2024
W 2024 roku nad częścią merytoryczną wydarzeń Sport Biznes Polska ponownie będzie czuwać Rada Programowa. Do współpracy zaproszono kilkudziesięciu czołowych przedstawicieli branży sportowo-biznesowej w Polsce. W tym gronie znalazł się m.in. Marcin Poślada, prezes Shark Agency.
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska jako jedyna organizacja zrzeszająca branżę sportu i biznesu sportowego dąży do tego, aby realizowane przez projekty były najwyższej jakości i przyczyniały się do realnych zmian. Rada Programowa to organ doradczy, którego głównym założeniem jest zapewnienie spójności organizowanych przez SBP wydarzeń z rzeczywistymi kierunkami rozwoju i trendami branżowymi.
W 2024 zaproszenie do Rady przyjęło ponad 70 ekspertów branżowych, którzy poprzez swoją codzienną działalność odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku środowiska sportu i biznesu sportowego.
W składzie Rady Programowej SBP znaleźli się przedstawiciele organizacji sportowych, marek, samorządów, obiektów sportowych oraz mediów.
Przedstawiciele organizacji sportowych:
- Katarzyna Kopeć-Ziemczyk – Dyrektorka komunikacji POLADA
- Monika Pyrek-Rokita – Prezes Fundacji Moniki Pyrek
- Artur Popko – Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
- Damian Drobik – Dyrektor Sportowy w Związku Piłki Ręcznej w Polsce
- dr hab. Tadeusz Stefaniak – Dziekan Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu AWF Wrocław
- Hubert Habas – Sales Director Frenzy
- Jan Winkiel – Sekretarz Generalny Polskiego Związku Narciarskiego
- Jakub Wasiak – Corporate Communication Manager G2A.com
- Karol Tatar – Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu Polskiego Związku Piłki Nożnej
- Łukasz Koszarek – Prezes Polskiej Ligi Koszykówki
- Maciej Bogusz – Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży Polskiego Związku Piłki Siatkowej
- Marcin Animucki – Prezes Ekstraklasy
- Marcin Janicki – Prezes 1. Ligi Piłkarskiej
- Marek Janicki – Dyrektor Biura Związku Piłki Ręcznej w Polsce
- Mateusz Matysiak – CEO GG League
- Michał Sikora – Prezes Polskiego Związku Motorowego
- Olivier Jarosz – Członek Zarządu LTT Sports
- Otylia Jędrzejczak – Prezeska Polskiego Związku Pływackiego
- Paweł Kowalczyk – Prezes Polskiej Ligi Esportowej
- Piotr Należyty – Prezes Superligi
- Radosław Piesiewicz – Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
- Rafał Tataruch – Prezes Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego
- Robert Korzeniowski – Prezes Zarządu Stowarzyszenia OlimpijczycyPL
- Tomasz Chamera – Prezes Polskiego Związku Żeglarskiego
- Wojciech Stępniewski – Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej
Przedstawiciele marek:
- Aleksandra Chalimoniuk – PR Director 4F
- Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel
- Katarzyna Meissner – Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu Velo Banku
- Magdalena Oskiera – Dyrektor Marketingu Immergas
- Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero
- Małgorzata Lubczyńska – Dyrektor ds. marketingu Blachy Pruszyński
- Iwona Dziobek – Marketing Manager Westminster
- Wioletta Samborska– Dyrektorka CEE Hydropolis i Marketingu MPWiK Wrocław
- Adam Lamentowicz – VP International Markets Superbet
- Arkadiusz Mierzwa – Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska
- Bartłomiej Kowalski – Viceprezes KSSE
- Grzegorz Łagowski – Specjalista ds. komunikacji i sponsoringu InPost
- Karol Kuśka – Sponsorship & Activation Manager Betclic
- Kornel Eljaszewicz – Dyrektor Departamentu Partnerstw i Eventów Totalizatora Sportowego
- Maciej Koprowicz – Sponsorship Manager Fortuny
- Marcin Wenzel – Zastępca Dyrektora Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką Grupy Kapitałowej Enea
- Marcin Żukowski – Dyrektor ds. Rozwoju Trefl
- Mateusz Małek – Dyrektor ds. marketingu i PR Blachotrapez
- Michał Podogrodzki – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Allianz
- Piotr Szefer – Dyrektor ds. Współpracy z Ekstraklasą PKO Banku Polskiego
- Zbigniew Kajdanowski – Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy w PGE S.A.
Przedstawiciele samorządów:
- Dorota Ognicha – Zastępca Dyrektora Biura Sportu i Rekreacji Miasta Stołecznego Warszawy
- Edyta Mozyrska – Dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Poznania
- Mariola Soczyńska – Dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Torunia
- Marta Przywara – Przewodnicząca Komisji Sportu i Rekreacji Rady Miasta Łodzi
- Adam Korol – Dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Sportu
- Jakub Kosowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin
- Janusz Kozioł – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej
- Jarosław Gutowski – Dyrektor Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Miasta Rzeszów
- Krzysztof Kupis – Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Szczecin
- Marcin Drogorób – Dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- Przemysław Zych – Zastępca Prezydenta Miasta Opola
- Rafał Szczepkowski – Koordynator ds. informacji i promocji Unii Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza
- Tomasz Dobrowolski – Pełnomocnik Prezydenta Miasta Bydgoszczy ds. projektu marki „Aktywne Miasta”
- Waldemar Bojarun – Wiceprezydent Miasta Katowice
Przedstawiciele obiektów sportowych:
- Magdalena Sekuła – Prezeska Ergo Areny
- Adam Soroko – Dyrektor Bydgoskiego Centrum Sportu
- Dominik Nowacki – Dyrektor Toru Służewiec
- Janusz Samel – Dyrektor Centralnego Ośrodka Sportu
- Kamil Kukułka – Założyciel i Główny Konsultant Sport Innovation
- Konrad Kozioł – Dyrektor działu Sprzedaży i Marketingu Areny Gliwice
- Krzysztof Kowal – Dyrektor Zakładu Infrastruktury Sportowej w Krakowie
- Marcin Żyłowski – Dyrektor Departamentu Infrastruktury Sportowej Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Tomasz Zahorski – Prezes Legia Training Center
Przedstawiciele mediów:
- Anna Szuszkiewicz – Dyrektorka Departamentu Marketingu B2B i Sponsoringu WP
- Dawid Prokopowicz – Senior Sales Consultant Google
- Krzysztof Świergiel – CEO Eleven Sports
- Marcin Poślada – Prezes Shark Agency
- Marian Kmita – Dyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat
- Michał Wojtczak – Advertising and Special Projects Director Canal +
- Wojciech Kowalczyk – Zastępca Dyrektora Biura Reklamy TVP
Pierwsze efekty współpracy Rady Programowej i Stowarzyszenia Sport Biznes Polska będzie można zobaczyć już 26 marca 2024 r. podczas VII edycji Kongresu Sport Biznes Polska, który odbędzie się w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.