29.01.2024 12:18

Jest nowy sponsor tytularny żużlowej drugiej ligi

Przez trzy najbliższe sezony bydgoska spółka METALKAS będzie sponsorem tytularnym rozgrywek Speedway 2. Ekstraligi. W latach 2024 – 2026 żużlowcy startować będą w METALKAS 2. Ekstralidze.

Metalkas został głównym sponsorem drugiej ligi żużlowej

Czym zajmuje się METALKAS? Metalkas Spółka Akcyjna z siedzibą w Bydgoszczy jest czołowym producentem wysokiej jakości produktów, takich jak: regały i meble metalowe, drabiny, sejfy oraz kasetki.

Od sezonu 2024 Ekstraliga Żużlowa objęła wspólne zarządzanie Speedway Ekstraligą i Speedway 2. Ekstraligą. Pod auspicjami Ekstraligi Żużlowej znajdą się Speedway Ekstraliga (funkcjonująca od 2007 roku), obecnie występująca pod nazwą PGE Ekstraliga oraz METALKAS 2. Ekstraliga (zastąpiła dotychczasową 1. Ligę Żużlową).

– To bardzo ważny moment w historii Metalkas. Stajemy się kluczową częścią nowej ligi żużlowej, wspólnie z Ekstraligą Żużlową budujemy historię – powiedział Jacek Grzenia, Prezes Zarządu Metalkas S.A. – Od wielu lat wspieramy sport, ponieważ ma duży walor edukacyjny i w sposób jednoznaczny wpływa na emocje, potrafiąc rozbudzić nawet najtwardsze serce. Żużel dodatkowo jest sportem rodzinnym, łączącym ludzi i pokolenia, co z kolei bardzo mocno łączy się z naszymi wartościami, ponieważ Metalkas to firma rodzinna z tradycją trzypokoleniową. Liczymy na to, że popularność tego sportu dzięki naszym wspólnym działaniom będzie rosła, tak samo jak znajomość marki Metalkas wśród kibiców i nie tylko – dodał.

– Miło nam powitać w gronie sponsorów Speedway 2. Ekstraligi spółkę z tak dużymi tradycjami i doskonałą renomą na rynku – powiedział Wojciech Stępniewski, Prezes Ekstraligi Żużlowej. – To doskonały moment, aby rozpocząć współpracę, gdyż otwieramy nowy rozdział w historii kolejnej ligi zawodowej w sporcie żużlowym. To, że związaliśmy się z Metalkasem na trzy lata, świadczy o tym, że mamy wspólne, ambitne i dalekosiężne cele. Nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony z nowej umowy, perspektyw na wzajemny rozwój, a także faktu, iż sponsor ma już ugruntowaną pozycję na rynku w swojej branży, a teraz będzie mógł wejść na zupełnie nowy poziom rozpoznawalności dzięki sportowi żużlowemu, który jest w Polsce popularny i otwiera przed Metalkasem nowe możliwości – dodał.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing