23.01.2024 13:13

Realme nowym sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego

Marka Realme została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Narciarskiego. W ramach rocznej współpracy marka będzie obecna podczas wydarzeń organizowanych w ramach Pucharu Świata, Pucharu FiS oraz Pucharu Kontynentalnego.

Marka realme została sponsorem PZN

– Profesjonalny sport związany jest z nowoczesnymi technologiami. Często w sporcie pozwalają one przekraczać wcześniejsze granice i ustanawiać nowe rekordy. Dotyczy to sprzętu sportowego, treningu, planowania, ale także profesjonalnej organizacji i komunikacji. Cieszymy się z nawiązania współpracy z Realme, które wspiera polski sport jako strategiczny partner Polskiego Związku Narciarskiego – powiedział Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Wizerunek polskich skoczków będzie widoczny w różnorodnych kanałach komunikacji marki, m.in. outdoor, social media, PR oraz kampanii telewizyjnej. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej i ceremonii podpisania umowy przed styczniowymi zmaganiami Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem.

– Możliwość współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Przenikanie się świata sportu i nowych technologii jest naturalne. W efekcie następuje rozwój dyscyplin sportowych. Zwiększa się także atrakcyjność i dostępność sportu dla szerokiego grona odbiorców. Jesteśmy gotowi na ekscytującą podróż w świat skoków narciarskich i mocno trzymamy kciuki za naszych skoczków! A już niedługo zaprezentujemy w Polsce nasz najnowszy smartfon – „nowego mistrza z aparatem 108 MP” Realme C67 – dodała Justyna Kościuk, marketing manager Realme Polska.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing