11.01.2024 00:52

Dziki Warszawa mają nowego sponsora. „Realizuje strategię game changera”

Broker finansowy – CVI Dom Maklerski sp. z o.o. po raz pierwszy w historii zdecydował się na sponsoring sportowy. Wybór padł na Dziki Warszawa, założoną w 2017 roku drużynę koszykarską, która ujęła nowego sponsora ambicją, profesjonalizmem i nowatorskim podejściem do sportu.

Dziki Warszawa mają nowego sponsora. "Realizuje strategię game changera"

Partnerstwo CVI z Dzikami opiera się na wspólnych wartościach. CVI od początku istnienia realizuje strategię game changera. Znacząco wpływa na zmiany w branży inwestycji finansowych. Ich misją jest zmiana oblicza polskiego rynku inwestycyjnego, co osiągnęli wprowadzając do Polski model inwestycji private debt i stając się liderem branży.

Nie interesuje mnie przeciętność. Dziki powstały, by zmienić oblicze polskiej koszykówki i polskiego sportu – powiedział Michał Szolc, założyciel i prezes Dzików, a CVI w pełni podpisuje się pod tymi słowami.

Ambitne Dziki po zaledwie pięciu latach awansowały do koszykarskiej elity ORLEN Basket Ligi. W najbliższej przyszłości skupią się na walce o grę w europejskich pucharach.

fot. Pressfocus.pl

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing