Kanał Zero ma głównego sponsora
Krzysztof Stanowski oficjalnie ogłosił, że głównym sponsorem Kanału Zero będą portale pracy: rocketjobs.pl oraz justjoin.pl. Nowy projekt ma wystartować 1 lutego.
„Mówiłem, że będą nam towarzyszyły rakiety w tym roku? Bardzo się cieszę, że mogę dziś ogłosić głównego sponsora Kanału Zero. Wedle mojej wiedzy, to największe partnerstwo w historii polskiego Youtube. Rozpoczynamy współpracę z portalami pracy: rocketjobs.pl oraz justjoin.it. Ja zmieniłem niedawno robotę, teraz czas na innych:) Ten kontrakt cieszy mnie nie tylko dlatego, że jest finansowo na poziomie strategicznego sponsora dobrych klubów Ekstraklasy, ale przede wszystkim dlatego, że będziemy kreatywnie współpracować z firmą pełną młodych ludzi, kierowanych przez młodego, nowoczesnego właściciela – Piotrka Nowosielskiego, którego możecie poznać na filmiku poniżej” – napisał Stanowski na portalu „X”.
🚀🚀🚀
Mówiłem, że będą nam towarzyszyły rakiety w tym roku?
Bardzo się cieszę, że mogę dziś ogłosić głównego sponsora Kanału Zero. Wedle mojej wiedzy, to największe partnerstwo w historii polskiego Youtube. Rozpoczynamy współpracę z portalami pracy: https://t.co/Z18u43gCFR… pic.twitter.com/Wr7FPc2Wei
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) January 9, 2024
Biznesmen udzielił też dużego wywiadu na portalu rocketspace.pl. Opowiedział o tym, jak ma wyglądać Kanał Zero.
– Wydaje mi się, że w Polsce ludzie poniżej 40. roku życia w zasadzie nie oglądają telewizji, z wyjątkiem wydarzeń sportowych czy takich, które zmieniają w pewien sposób Polskę. Telewizja stała się medium dla starszych ludzi, często wykluczonych cyfrowo. Z drugiej strony nie uważam też, że młodsi ludzie nie potrzebują treści telewizyjnych. Potrzebują, ale inaczej tworzonych i inaczej dostarczanych. A w Internecie nie ma takiego kanału, który zająłby się tym regularnie i na wysokim poziomie. Dlatego właśnie w Kanale Sportowym udawało się robić programy nie tylko sportowe, które miały ogromne zasięgi. Inni po prostu nie dysponowali taką technologią, studiem, by robić cokolwiek profesjonalnie.
I Kanał Zero ma na takie potrzeby odbiorców odpowiadać. Chciałbym, żeby widz dostawał wszystko to, czego dzisiaj nie są w stanie mu dać klasyczne media. Co miesiąc z YouTube’a korzysta 25 milionów Polaków i myślę, że ta liczba będzie tylko rosnąć. Tym bardziej, że telewizja zaczęła traktować ludzi jak idiotów, oferując im treści o siedmiu facetach na wyspie czy ośmiu kobietach w hotelu – powiedział.