Dwukrotny wzrost zainteresowania La Liga w Polsce. Wszystko dzięki… Lewandowskiemu
La Liga jest coraz mocniej widoczna na polskim rynku. Nie tak dawno partnerami jednych z najlepszych europejskich rozgrywek zostały OSHEE oraz Fuksiarz.pl. – Widzimy, że firmy hiszpańskie postrzegają Polskę jako kluczowy międzynarodowy rynek. Więź między pasją do piłki nożnej pomiędzy Polską a La Ligą staje się coraz silniejsza – powiedział nam Jaime Navarro Santiuste, International Business Development w LaLiga.
Przedstawiciel La Liga pojawił się w Polsce na evencie zorganizowanym przez TM Grupo Inmobilario. Kibice Valencii oglądali wspólnie mecz z Barceloną.
– Widzieliśmy, że od przybycia Lewandowskiego zainteresowania La Liga w Polsce wzrosło dwukrotnie. Byliśmy tego świadkami w przypadku dwóch nowych sponsorów, którzy do nas dołączyli. Mowa tu o OSHEE i Fuksiarz.pl. Teraz przy tego typu wydarzeniach z TM, głównym sponsorem Valencii widzimy, że także firmy hiszpańskie postrzegają Polskę jako kluczowy międzynarodowy rynek Więź między pasją do piłki nożnej pomiędzy Polską a La Ligą staje się coraz silniejsza – powiedział nam Jaime Navarro Santiuste.
Przyznał, że z roku na rok w naszym kraju rośnie zainteresowanie ligą hiszpańską. Można ją oglądać w Canal +, a także Eleven Sports.
– Po oglądalnościach telewizyjnych, a także zainteresowaniu wydarzeniami, jakie organizujemy, widzimy, że Polacy jeszcze mocniej interesują się La Liga. Lewandowski moim zdaniem jest najlepszym polskim piłkarzem wszech czasów. To jeden z najlepszych zawodników nie tylko w Polsce, lecz również na świecie. Dlatego posiadanie takiej gwiazdy w La Liga jest czymś bardzo ważnym. Liga hiszpańska jest przyzwyczajona do tego, że występują tam najlepsi na świecie. To dla nas zaszczyt, że Lewandowski gra w Barcelonie – dodał.
Miguel Bossio, 30-krotny reprezentant 🇺🇾, zwycięzca Copa America, były piłkarz Valencii zjawił się w Sopocie na evencie zorganizowanym przez @LaLiga i @TMGrupoInmo. Najpierw tapas🇪🇸, daniem głównym mecz Valencia – Barcelona⚽️ pic.twitter.com/w82yFgzWz2
— Jakub Kłyszejko (@jakubklyszejko) December 16, 2023
La Liga od jakiegoś czasu coraz mocniej „otwiera się” na Polskę. Świadczą o tym akcje marketingowe, a także działania partnerów.
– La Liga w Polsce ma być blisko naszych partnerów, nie tylko OSHEE i Fuksiarza, ale też Eleven Sports i Canal Plus, którzy są tutaj naszymi nadawcami oraz blisko naszych fanów. W Hiszpanii staramy się zrozumieć polskich kibiców. Chcemy być jak najbliżej polskiego widza i to odróżnia nas od innych lig. Między Polską a Hiszpanią jest wiele podobieństw. Nie tylko ze względu na wielkość kraju czy liczbę ludności. Jesteśmy podobnymi krajami, oczywiście z różnymi kulturami, ale mamy sporo wspólnego. Dostrzegamy wielką pasję, jaką Polska darzy La Liga. Wierzymy, że to dopiero początek owocnych działań. Rozmawiamy podczas eventu zorganizowanego we współpracy z Valencią. To świetna impreza dla polskich kibiców. Widzimy, jak wiele radości i pasji dostarcza to fanom – podsumował Hiszpan.
fot. Press Focus