Unilever partnerem UEFA Euro 2024
UEFA nawiązała współpracę z firmą Unilever, światowym liderem w dziedzinie dóbr konsumpcyjnych, jako oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2024. Dzięki tej współpracy marki wchodzące w skład Unilever będą obecne podczas niemieckiego turnieju.
Oprócz sponsoringu marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, aby zaoferować fanom piłki nożnej ekscytujące możliwości, w tym rozdawanie biletów i specjalne atrakcje zarówno w oficjalnych strefach kibica, jak i poprzez promocje detaliczne.
Marki żywieniowe Unilever, w tym Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher, będą widoczne podczas UEFA EURO 2024 i kilku aktywacji sponsorskich. To samo dotyczy produktów do higieny osobistej firmy Unilever, takich jak Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.
⚽ Thanks to this brand new multi-brand partnership, fans will enjoy ticket giveaways and special experiences both in official tournament fan zones and through retail promotions.
Full details: ⬇️@EURO2024
— UEFA (@UEFA) December 6, 2023
– Z radością ogłaszamy nasze partnerstwo z Unilever przy UEFA EURO 2024, współpracę, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie. Portfolio marek produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever dociera każdego dnia do miliardów ludzi i jestem pewien, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i ekscytacji – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu w UEFA.