06.12.2023 12:20

Pierwsze kompendium wiedzy o marketingu sportowym i sponsoringu

Ruszyła przedsprzedaż pierwszego kompendium wiedzy o marketingu sportowym i sponsoringu. "Think Big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy” to połączenie punktów widzenia specjalistów z branży komunikacji, biznesu i sportu.

Książka o marketingu sportowym jest już w sprzedaży

– W Publicon Sport rozumiemy, że marketing sportowy jest świetną platformą do budowania marek i tworzenia relacji biznesowych. Sport wspiera biznes, a my wiemy, jak to zrobić. Postanowiliśmy wspólnie z naszymi partnerami napisać książkę, która zderzy perspektywę praktyków ze świata sportu, biznesu i branży komunikacji, aby budować standardy marketingu sportowego i sponsoringu. To prawdziwe kompendium wiedzy dla firm, praktyków sportu, decydentów czy wszystkich, którzy chcą zrozumieć zmiany zachodzące w sporcie XXI wieku – przyznaje Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

To kompleksowa publikacja, łącząca kluczowe aspekty: dobre praktyki w sponsoringu, relacje sportu z biznesem, pozyskiwanie finansowania, inwestowanie w lokalne kluby, branding oraz aspekty związane z teamwear. Ta publikacja oferuje użyteczną formę w postaci wywiadów, studiów przypadku, checklist oraz przydatnych linków. Zawiera również praktyczne porady dla marek, ekspertów ds. komunikacji, sportowców i organizacji, aby pomóc w zrozumieniu i wykorzystaniu tych kluczowych elementów skutecznego funkcjonowania w świecie sportu i biznesu.

„Think Big” daje wszystkie niezbędne narzędzia firmom dążącym do kreowania swojego wizerunku poprzez sport i ekspozycję na arenach zmagań. Książka jest cennym wsparciem ułatwiającym ludziom sportu integrację ze światem biznesu. To także źródło wiedzy na temat zmian zachodzących w dynamicznym świecie sportu XXI wieku.

Swoją wiedzą dzielą się tutaj m.in.: Agata Pniewska (Dyrektor Wykonawczy ds. Sponsoringu w ORLEN S.A.), Michał Czechowicz (Dyrektor Marketingu Sportowego i Kolekcji Teamwear w 4F), Krzysztof Maj (członek zarządu województwa dolnośląskiego), Mikołaj Sokół (ekspert F1 i autor najpopularniejszej książki o królowej motorsportu w Polsce), Zuzanna Walczak (EA Sports FC Football Partnerships Manager) czy Kajetan Maćkowiak (właściciel siatkarskiej Gwardii Wrocław).

Oficjalna premiera książki miała miejsce 5 grudnia. Właśnie wtedy ruszyła jej wysyłka. Tutaj można nabyć pierwszą publikację, która zderza ze sobą poglądy tak szerokiej grupy specjalistów: http://www.publiconsport.pl/thinkbig

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing