28.11.2023 18:54

Decathlon partnerem drużyn kolarskich AG2R LA MONDIALE

Pojawienie się marki Decathlon oznacza nowy rozdział w historii drużyny kolarskiej AG2R LA MONDIALE, 32 lata po jej założeniu przez Vincenta Lavenu. Kolarze drużyn DECATHLON AG2R LA MONDIALE będą mogli liczyć na doświadczenie i know-how VAN RYSEL, wyczynowej marki rowerów szosowych Decathlon, która wyposaży ich w rowery, kaski i okulary.

Decathlon partnerem drużyn kolarskich AG2R LA MONDIALE

Począwszy od 1 stycznia 2024 r. Decathlon będzie przez pięć lat głównym partnerem trzech drużyn kolarskich AG2R LA MONDIALE. To partnerstwo pokazuje chęć dwóch dużych francuskich firm, które podzielają te same wartości, aby zjednoczyć się wokół ambitnego projektu sportowego. Jest to również okazja dla Decathlon, aby jeszcze mocniej związać się z popularnym sportem, a w rezultacie zainspirować jak największą liczbę osób do rozpoczęcia jazdy na rowerze.

Decathlon i AG2R LA MONDIALE zjednoczyły się w tym ambitnym projekcie, aby wspierać trzy drużyny:
– Drużynę WorldTour „DECATHLON AG2R LA MONDIALE TEAM”, której celem jest odniesienie jak największej liczby zwycięstw w najważniejszych międzynarodowych wyścigach;
– zespół kontynentalny „DECATHLON AG2R LA MONDIALE Development Team”;
– zespół juniorów „DECATHLON AG2R LA MONDIALE U19 Team”.

– To naprawdę ważny moment w historii Decathlon. Od naszego powstania w 1976 roku rowery odgrywały kluczową rolę w naszej ewolucji i rozwoju. Miliony dzieci na całym świecie nauczyły się jeździć na swoim pierwszym rowerze z Decathlon, a miliony dorosłych używają naszych rowerów każdego dnia, więc bycie teraz w sytuacji, w której drużyna WorldTour będzie rywalizować na naszych rowerach, pod naszą nazwą, jest ogromnym powodem do dumy – mówi Barbara Martin Coppola, CEO Decathlon.

– Cała grupa AG2R LA MONDIALE z dumą wita Decathlon jako partnera. Dzielimy z tą marką wspólne wartości, nie mogliśmy więc znaleźć lepszego partnera niż Decathlon, aby to kontynuować i wspólnie realizować nasze ambicje wygrywania największych międzynarodowych wyścigów – dodał Bruno Angles, Dyrektor Generalny AG2R LA MONDIALE.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing