23.11.2023 09:05

Ważny moment w historii klubu. Warta Poznań pochwaliła się sponsorem strategicznym

Firma FOGO, największy w kraju producent agregatów prądotwórczych, została sponsorem strategicznym Warty Poznań. Piłkarze Zielonych już od sobotniego pojedynku z Legią Warszawa będą grali z reklamą FOGO na frontach koszulek meczowych.

Firma FOGO została sponsorem strategicznym Warty Poznań

– Siedziba FOGO mieści się w Wielkopolsce, dlatego cieszę się, że kolejny klub, który jest przedstawicielem naszego regionu w Ekstraklasie, dołącza do grona klubów, które sponsorujemy. Sport jest wpisany w strategię marketingową firmy FOGO. Od 10 lat jesteśmy sponsorem wielu klubów, drużyn i organizacji, a najważniejsze z nich to FOGO Unia Leszno, czyli pierwszy klub, który zaczęliśmy wspierać i jesteśmy sponsorem tytularnym. Ponadto od ponad 10 lat jesteśmy sponsorem premium Lecha Poznań, a od ponad roku możemy się pochwalić tym, że jesteśmy sponsorem tytularnym FOGO Futsal Ekstraklasy. Czuję, że teraz stawiamy w Wielkopolsce kropkę nad „i” i rozpoczynamy współpracę z Wartą Poznań. Bardzo się z tego cieszymy – mówił dyrektor operacyjny FOGO, Jan Wojciak i dodał: – Warta Poznań mocno stawia na ekologię, a w naszej ofercie również są produkty związane z wytwarzaniem zielonej energii. Wytwarzamy, a także testujemy produkty, które będą wytwarzały energię przyjazną dla środowiska naturalnego. Mam nadzieję, że już niedługo wspólnie z Wartą będziemy mogli je zaprezentować.

Na mocy podpisanej właśnie umowy spółka FOGO została sponsorem strategicznym Warty Poznań S.A. Oznacza to, że do końca bieżącego sezonu piłkarze Zielonych będą występowali z reklamą FOGO umieszczoną w najlepiej eksponowanym miejscu koszulek meczowych. Zaprezentują się w nich już w sobotnim starciu z Legią Warszawa w 16. kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy.

– Bardzo się cieszymy, że udało nam się pozyskać tak cenionego partnera, jakim jest firma FOGO. Zajmuje on bardzo ważne miejsce w hierarchii naszych sponsorów i zostaje sponsorem strategicznym klubu. Świetnie się składa, że jest to firma z Wielkopolski, firma, która ma duże doświadczenie w realizowaniu swojej strategii marketingowej poprzez sport, stawia na niego i starannie dobiera sobie partnerów. Tym większa jest nasza radość, że FOGO zdecydowało się na współpracę z Wartą Poznań – skomentował prezes Warty Poznań, Artur Meissner. – Cieszę się, że początek mojej pracy w nowej roli, czyli prezesa klubu, przypada na tak ważne wydarzenie, jakim jest nawiązanie współpracy z nowym sponsorem strategicznym. Wiadomo, że podpisanie tej umowy to efekt dobrej pracy ludzi w klubie, za co w tym momencie im dziękuję – podkreślał prezes Zielonych.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing