02.11.2023 12:34

Pasieki Rodziny Sadowskich zostały sponsorem żeńskiej drużyny Wisły Płock

Spółka Miodziarze, właściciel największego e-commercu ze zdrową żywnością, a także największego gospodarstwa pasiecznego w Polsce, to nowy sponsor główny drużyny kobiet Wisły Płock.

PASIEKI RODZINY SADOWSKICH z dumą wspierają Wisłę Płock

Miodziarze to spółka, której pyszne miody i zdrowa żywność zachwycają konsumentów nie tylko w kraju, ale też za granicą. W ramach dobrze znanych marek: Pasieki Rodziny Sadowskich, Manufaktura oraz Zakwasownia Rodziny Sadowskich firma oferuje szeroką gamę naturalnych produktów, takich jak m.in.: miody tradycyjne i smakowe, zakwasy, oxymele, octy, kombuche, a także soki, konfitury i pasty orzechowe. Firma jest od zawsze związana z Płockiem i aktywnie działa na rzecz lokalnej społeczności.

Jak przyznaje Arek Sadowski, prezes zarządu:

– Płock to moje miasto, „mała-wielka ojczyzna” ze wspaniałą duszą i historią. Cieszy mnie, że to właśnie tu stworzyliśmy znane, szanowane i nagradzane w całej Polsce marki. Ale biznes to nie wszystko. Od początku oczywiste było dla mnie to, że wraz z rozwojem naszego biznesu, musimy dawać od siebie coraz więcej, pomagając tam, gdzie tylko możemy. Angażując się w sprawy Płocka, mogę wyrazić swoją troskę i szacunek do miasta, które ukształtowało mnie i naszą firmę – i dodaje:

– Wspieranie naszych lokalnych drużyn sportowych to powód do dumy. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe, wierzymy w siłę, z jaką kluby mogą wpływać na jednoczenie płocczan. To dla nas zaszczyt pełnić rolę Sponsora Głównego drużyny kobiet. Chcemy podkreślić nasze wsparcie i podziw dla zawodniczek. Kobieca piłka nożna to dyscyplina, która ma olbrzymi potencjał, a grające dziewczyny i kobiety to dla nas prawdziwe girl power, będziemy im z całego serca kibicować.

– Każdą nową firmę, która obdarza nas zaufaniem i decyduje się na rozpoczęcie współpracy, witamy z nieskrywaną radością. Tym bardziej cieszy fakt, że MIODZIARZE jako pierwsi zdecydowali się na bezpośrednie wsparcie drużyny kobiet. Ta współpraca, nie tylko zwiększa szanse zawodniczek na realizację celów i jest wkładem w rozwój drużyny i – mocno wierzymy – sukcesy, ale przede wszystkim to piękny przejaw odpowiedzialności wobec lokalnych społeczności – dodał Piotr Sadczuk, prezes Wisły Płock.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing