04.10.2023 10:08

Klub PKO BP Ekstraklasy wyznacza trendy. Otwartość w kierunku kibiców

Widzew Łódź opublikował plan komunikacji z kibicami na czas trwającego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ten sposób klub chce docenić m.in. zaangażowanie swoich fanów.

Widzew liderem w raporcie

Dokument obejmuje podsumowanie dotychczasowych działań wypracowanych wspólnie przez Widzew Łódź oraz kibiców – zarówno tych należących do oficjalnych stowarzyszeń, jak i tych niezrzeszonych. Oprócz tego znajduje się w nim struktura Klubu, z podziałem obowiązków poszczególnych osób, w kontekście budowania relacji z kibicami i partnerami zewnętrznymi.

W kolejnych punktach kibice mogą zapoznać się z planowanymi aktywnościami najważniejszych osób w klubie, które podczas serii wydarzeń będą przybliżać społeczności tematy z różnych gałęzi funkcjonowania Widzewa Łódź. Nie zabraknie spotkań na żywo, z możliwością zdalnego zadania pytania, by docenić wszystkich sympatyków czerwono-biało-czerwonych mieszkających w regionie, kraju, Europie i świecie.

W planie komunikacji znalazły się również aktywacje społeczne, z których część będzie kontynuowana lub pojawi się pierwszy raz. Wzrośnie też rola SLO (Supporter Liaison Officer), czyli Koordynatora ds. kibiców, do którego fani mogą kierować swoje pomysły oraz wnioski.

PLAN KOMUNIKACJI Z KIBICAMI NA SEZON 2023/2024

fot. Widzew Łódź

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing