Klub PKO BP Ekstraklasy wyznacza trendy. Otwartość w kierunku kibiców
Widzew Łódź opublikował plan komunikacji z kibicami na czas trwającego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ten sposób klub chce docenić m.in. zaangażowanie swoich fanów.

Dokument obejmuje podsumowanie dotychczasowych działań wypracowanych wspólnie przez Widzew Łódź oraz kibiców – zarówno tych należących do oficjalnych stowarzyszeń, jak i tych niezrzeszonych. Oprócz tego znajduje się w nim struktura Klubu, z podziałem obowiązków poszczególnych osób, w kontekście budowania relacji z kibicami i partnerami zewnętrznymi.
W kolejnych punktach kibice mogą zapoznać się z planowanymi aktywnościami najważniejszych osób w klubie, które podczas serii wydarzeń będą przybliżać społeczności tematy z różnych gałęzi funkcjonowania Widzewa Łódź. Nie zabraknie spotkań na żywo, z możliwością zdalnego zadania pytania, by docenić wszystkich sympatyków czerwono-biało-czerwonych mieszkających w regionie, kraju, Europie i świecie.
Publikujemy plan komunikacji z kibicami na czas trwającego sezonu
Znajdziecie w nim:
podsumowanie dotychczasowej pracy z kibicami
strukturę i podział obowiązków
rolę SLO
aktywacje społecznościowe
plan spotkań z fanami najważniejszych osób w Klubie
— Widzew Łódź (@RTS_Widzew_Lodz) October 3, 2023
W planie komunikacji znalazły się również aktywacje społeczne, z których część będzie kontynuowana lub pojawi się pierwszy raz. Wzrośnie też rola SLO (Supporter Liaison Officer), czyli Koordynatora ds. kibiców, do którego fani mogą kierować swoje pomysły oraz wnioski.
PLAN KOMUNIKACJI Z KIBICAMI NA SEZON 2023/2024
fot. Widzew Łódź

Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
FC Barcelona uruchamia „Barca Sky Tour”
W nowej ofercie Barcy jest ekskluzywny lot helikopterem nad różnymi obiektami klubowymi, zarówno w dzielnicy Les Corts, gdzie można podziwiać z powietrza stadion Spotify Camp Nou, jak i miasteczko sportu oraz Stadion Olimpijski Lluís Companys.



