04.10.2023 10:04

Innowacje w sporcie i biznesie. Widzew organizuje konferencję

Widzew Łódź ponownie łączy świat sportu, biznesu i nowych technologii. We wtorek, 17 października na Scenie Monopolis odbędzie się druga edycja konferencji "Moneyball".

Widzew organizuje konferencję Moneyball 2

Cykl konferencji organizowany jest pod szyldem Widzewskiego Klubu Biznesu. Pierwsza edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, a uczestnicy oraz prelegenci chwalili poziom organizacji i merytorykę podczas wystąpień.

Rok temu konferencja odbyła się na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w zabytkowym, zrewitalizowanym zespole budynków pofabrycznych. Na sali zasiadło ponad 70 uczestników, którzy reprezentowali grono Widzewskiego Klubu Biznesu, sponsorów, partnerów, a także biznes z całego kraju. Wśród prelegentów pojawili się między innymi ówczesny trener pierwszej drużyny Janusz Niedźwiedź, pani Katarzyna Napiórkowska reprezentująca Ekstraklasę S.A., a także przedstawiciele takich firm jak McKinsey, Pentagon Research czy MakoLab. Poruszane tematy w głównej mierze dotyczyły roli danych we współczesnym sporcie, w tym technologii, finansów oraz inwestycji.

Drugą odsłonę „Moneyball” zaplanowano na wtorek, 17 października w gościnnych progach Sceny Monopolis przy ul. Kopcińskiego 62a, kompleksie biurowym w dawnych zakładach Monopolu Wódczanego z 1902 roku, trzeciego co do wielkości zabytkowego zespołu fabrycznego w Łodzi, po dawnych zakładach Karola Scheiblera i Izraela Poznańskiego. Przestrzeń zarządzana jest przez firmę deweloperską Virako, której przedstawiciel będzie jednym z prelegentów.

W trakcie wydarzenia zaplanowano dwa panele dyskusyjne oraz wykłady. Wśród zaproszonych gości znajdą się dziennikarze, eksperci oraz przedstawiciele biznesu i klubów sportowych, którzy będą dyskutować na temat innowacji w swoich branżach. Dokładny harmonogram konferencji oraz lista zaproszonych prelegentów zostanie opublikowana w oddzielnym komunikacie.

Na widowni zasiądą członkowie Widzewskiego Klubu Biznesu, sponsorzy, przyjaciele i partnerzy klubu, ale samo wydarzenie będzie miało charakter otwarty i każda osoba zainteresowana tematem konferencji może zapisać się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing