33. Katarzyna Świerczewska –Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Katarzyna Świerczewska zajęła 33. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Od prawie trzech i pół roku jest jedną z najważniejszych osób decydujących o działaniach w ramach sponsoringu sportowego marki Adidas. Regularnie gości w naszym rankingu.

Sylwetka Katarzyny Świerczewskiej
Katarzyna Świerczewska pełni funkcję Senior Sports Marketing Manager w koncernie odzieżowym Adidas na Europę Wschodnią. Chwalona jest za budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Ponadto utrzymuje doskonały kontakt z wieloma sportowcami, co sprawia, że współpraca na linii Adidas – sportowcy uprawiający różne dyscypliny, stoi na najwyższym poziomie. W 2023 roku została doceniona na arenie europejskiej za wybitne zasługi i dostała nagrodę Superstar w kategorii „Courage” (ang. Odwaga).
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Katarzyny Świerczewskiej w ostatnim roku
Katarzyna Świerczewska jest często doceniana przez środowisko sportowo-biznesowe. To między innymi dzięki jej staraniom Adidas został oficjalnym partnerem odzieżowym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i ubierał oraz ubierze naszych reprezentantów na trzech kolejnych Igrzyskach letnich w 2024 i 2028 oraz zimowych w 2026. Na polskim rynku w koszulkach Adidas występują m.in.: piłkarskie kluby PKO BP Ekstraklasy Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Radomiak Radom i Raków Częstochowa. Wraz z początkiem roku ambasadorką marki została lekkoatletka Natalia Bukowiecka, brązowa medalistka IG w Paryżu w biegu na 400 metrów.
W lutym tego roku Katarzyna Świerczewska znalazła się w składzie Rady Programowej Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Adrian Janiuk
Więcej Kobiety | Sport | Biznes
26. Justyna Gdowska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Jako dyrektorka marketingu i PR w Trefl S.A. dała się poznać realizując ciekawe projekty siatkarskie i koszykarskie.



