04.03.2025 14:00

32. Agnieszka Szymańska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym

Agnieszka Szymańska zajęła 32. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Od ponad 10 lat odpowiada za marketing sportowy PKO BP, głównego sponsora polskiego sportu z sektora bankowego.

Udostępnij
32. Agnieszka Szymańska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Autor zdjęcia: SportMarketing.pl

Sylwetka Agnieszki Szymańskiej

Agnieszka Szymańska Kierowniczką Zespołu Marketingu Sportowego PKO Banku Polskiego została ponad 10 lat temu. Mocno angażuje się w działania sportowe, szczególnie wspierając wiele inicjatyw związanych z bieganiem. Odpowiada między innymi za program „PKO Biegajmy Razem”. Jak sama mówi, jest szczęściarą, bo może zawodowo zajmować się tym, co bardzo lubi, czyli sportem. Od ponad dekady regularnie biega. I choć sport uprawia dla przyjemności, to w „biegowym CV” ma liczne półmaratony, maratony, a nawet ultramaratony górskie.

Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Sukcesy Agnieszki Szymańskiej w ostatnim roku

Agnieszka Szymańska pilotowała wiele udanych projektów z obszaru sponsoringu sportu i marketingu sportowego, w które angażował się PKO Bank Polski. To właśnie ten bank pozostaje sponsorem tytularny piłkarskiej Ekstraklasy od 2018 roku, od 12 lat jest Sponsorem Głównym cyklu Cavaliada Tour, na sezon 2024/2025 został Oficjalnym Bankiem Polskiej Ligi Siatkówki, a także inwestuje w ponad 30 wydarzeń biegowych w całej Polsce w ramach programu „PKO Bank Polski Biegajmy Razem”, takich jak chociażby PKO Gdynia Półmaraton.

Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk