05.03.2025 11:30

27. Yagna Gołębiewska-Żmijewska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym

Yagna Gołębiewska-Żmijewska zajęła 27. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Jako menedżer ds. komunikacji i partnerstw w teamie RL9 zyskała dużą rozpoznawalnością i uznanie w polskim środowisku piłkarskim.

Udostępnij
27. Yagna Gołębiewska-Żmijewska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Autor zdjęcia: SportMarketing.pl

Sylwetka Yagny Gołębiewskiej-Żmijewskiej

Yagna Gołębiewska-Żmijewska od wielu lat pracuje w świecie sportu, współpracując z zawodnikami i organizacjami w różnych dyscyplinach, takich jak piłka nożna, pływanie czy piłka ręczna. Od lutego 2020 roku pełni funkcję menedżera ds. komunikacji i partnerstw w teamie Roberta Lewandowskiego, odpowiadając za wizerunek jednego z najlepszych polskich piłkarzy w historii.

Gołębiewska-Żmijewska jest cenioną ekspertką od PR-u i marketingu sportowego. W przeszłości współpracowała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej oraz UEFA. Była też managerem ds. organizacyjnych i akredytacji przy mistrzostwach Europy piłkarzy ręcznych rozgrywanych w 2016 roku w Polsce, odpowiadała również za organizację imprez w ZPRP, a także z powodzeniem pracowała w Polskim Związku Pływackim.

Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Sukcesy Yagny Gołębiewskiej-Żmijewskiej w ostatnim roku

Bez wątpienia Yagna Gołębiewska-Żmijewska jest jedną z najważniejszych osób w teamie Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, a Gołębiewska-Żmijewska skutecznie dba o komunikację i m.in. pozyskiwanie nowych partnerów w teamie RL9. W 2023 roku nawiązał współpracę z marką STORM, został ambasadorem marki Oanda, a także mocno rozwinął własną markę „RL9” w 4F.

Dla Lewandowskiego rok 2024 był wyjątkowo udany pod względem marketingowym. Napastnik Barcelony wziął udział w prestiżowych kampaniach dla takich marek jak Hugo Boss (#BeYourOwnBoss) oraz Zalando, wzmacniając swoją obecność w segmencie lifestyle’u. „Lewy” angażował się także w liczne działalności charytatywne, aktywnie wspierając projekty społeczne na rzecz dzieci czy ochrony środowiska.

W minionym roku w światowych mediach ukazało się wiele publikacji i wywiadów z udziałem kapitana naszej reprezentacji. Szeroko komentowana była rozmowa Lewandowskiego w „The New York Times”, a odcinek podcastu „Rio Meets”, prowadzony przez byłą gwiazdę Manchesteru United i reprezentacji Anglii Rio Ferdinanda, pobił rekordy popularności, przyciągając uwagę nie tylko środowiska sportowego.

Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk