40. Agata Pniewska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Agata Pniewska zajęła 40. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Po wielu latach pracy w Orlenie zdecydowała się na nowe wyzwanie zawodowe, widząc potencjał marki 4F.

Sylwetka Agaty Pniewskiej
Agata Pniewska w maju 2024 roku odeszła z Orlenu, gdzie pracowała przez prawie 23 lata. W ostatnim roku pracy w największej Spółce Skarbu Państwa w Polsce zajmowała stanowisko Sponsorship Executive Director, wcześniej pełniąc takie funkcje jak Dyrektor ds. marketingu sportowego, sponsoringu i eventów. W OTCF, właścicielu marki odzieżowej 4F, zajęła stanowisko szefowej do spraw komunikacji.
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Agaty Pniewskiej w ostatnim roku
Agata Pniewska, która dotąd była człowiekiem-instytucją w Orlenie, w 2024 roku objęła w firmie OTCF S.A. funkcję Communication Director. Jak sama przyznała po zatrudnieniu, od wielu lat, jako Polka i aktywna sportowo konsumentka, była fanką marki 4F, obserwowała jej dynamiczny rozwój w kraju i za granicą. W jej sytuacji z obserwatora zamieniła się we współkreatora, mając za zadanie wzrost świadomości i wartości marki odzieżowej 4F.
Na oczątku 2025 roku OTCF podało informacje o rozpoczęciu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, na mocy której marka 4F została partnerem technicznym wszystkich naszych siatkarskich reprezentacji. W swoim portfolio polski producent odzieży może pochwalić się dostarczaniem stroi narodowych kadr polskich związków Narciarskiego, Lekkiej Atletyki i Koszykówki.
Co prawda w minionym roku marka 4F przestała ubierać polskich olimpijczyków, jednak podczas Igrzysk w Paryżu logo firmy było widoczne na ubraniach olimpijskich reprezentacji m.in.: Ukrainy, Słowacji, Łotwy, Grecji czy Chorwacji.
– Ogromne podziękowania za to wyróżnienie! To zaszczyt znaleźć się w gronie tak inspirujących kobiet polskiego sportu. 4F ubiera czołowych polskich sportowców, ale także dostarczając zaawansowane technologicznie ubrania i akcesoria sportowe inspiruje Polaków do aktywności i zdrowego stylu życia. Nasza marka jest obecna na wielu poziomach – od reprezentacji narodowych, poprzez kluby, aż po sport amatorski i rozwój dzieci i młodzieży. Cieszy nas, że nasze zaangażowanie w polski sport jest dostrzegane i doceniane. To motywacja, by działać z jeszcze większą pasją i energią! hasztag#WeMakeATeam – powiedziała w rozmowie ze SportMarketing.pl Agata Pniewska.
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Kobiety | Sport | Biznes
26. Justyna Gdowska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Jako dyrektorka marketingu i PR w Trefl S.A. dała się poznać realizując ciekawe projekty siatkarskie i koszykarskie.



