15.04.2025 10:31

Sport for Brands 2025 – konferencja, która łączy sport z biznesem. Rusza odliczanie do V edycji

Już 10 czerwca 2025 roku branża sportu i biznesu spotka się w Sheraton Sopot Hotel, aby wziąć udział w Sport for Brands – jedynej w Polsce konferencji w całości poświęconej tematyce sponsoringu sportowego.

SportMarketing.pl partnerem medialnym IX Kongresu Sport Biznes Polska
Autor zdjęcia: Sport Biznes Polska

To wydarzenie, które na stałe wpisało się w kalendarz liderów rynku, a jego kolejna,
jubileuszowa edycja, zapowiada się wyjątkowo. Sport for Brands to nie tylko konferencja –
to przestrzeń, gdzie marki, organizacje sportowe, agencje, media i samorządy spotykają się
na jednej płaszczyźnie gry, by wspólnie rozmawiać o przyszłości sponsoringu w Polsce.

Sponsoring sportowy od kuchni w połączeniu z praktyką!

Na uczestników wydarzenia czeka sprawdzony i wysoko oceniany przez rynek format prezentacji case studies oraz debat eksperckich. W ciągu jednego dnia na scenie zaprezentuje się 15 topowych marek, które – wspólnie z przedstawicielami sponsorowanych organizacji – przedstawią kulisy skutecznych współprac sponsorskich. To unikalna okazja, by spojrzeć na sponsoring z dwóch stron: biznesu i sportu.

W programie pojawią się tematy takie jak:

  • planowanie długofalowej strategii sponsoringowej,
  • mierzenie efektów i budowanie wartości projektów sponsoringowych,
  • kreatywne aktywacje i digitalowe narzędzia w komunikacji,
  • lokalny sponsoring, obiekty sportowe, wydarzenia i emocje.

Sport for Brands to wydarzenie, które pokazuje, że sponsoring to nie tylko wizerunek i
ekspozycja, ale przede wszystkim współpraca, strategia i innowacyjność . Cieszy nas, że
konferencja stała się miejscem, gdzie różne grupy przedstawicieli branży mogą się spotkać,
zainspirować i rozpocząć współpracę. Jubileuszowa edycja to okazja, by podkreślić, jak
bardzo branża dojrzała i ile jeszcze ma do zaoferowania
– mówi Łukasz Banaszak, dyrektor
zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
, organizatora wydarzenia.

A wszystko po to, by tworzyć mosty między sportem a biznesem – nie tylko na chwilę, ale na
dłużej. Sport for Brands 2025 to miejsce, gdzie zaczynają się rozmowy, które przeradzają
się w realne działania i trwałe partnerstwa.

Więcej informacji o wydarzeniu dostępne jest na stronie organizatora: https://tiny.pl/cfy8rzt2

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing