11.04.2025 15:36

SportMarketing.pl partnerem projektowym Sport Management Academy organizowanego przez SKN Zarządzania w Sporcie SGH

Z przyjemnością informujemy, że serwis SportMarketing.pl objął patronatem projektowym wydarzenie Sport Management Academy, organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W ramach cyklu odbędą się warsztaty z ekspertami z branży biznesu sportowego i mediów sportowych. Wydarzenia odbędą się w sumie w trzy dni: 14, 24 oraz 25 kwietnia w budynkach SGH.

SportMarketing.pl partnerem projektowym Sport Management Academy organizowanego przez SKN Zarządzania w Sporcie SGH
Autor zdjęcia: SportMarketing.pl

Sport Management Academy to inicjatywa skierowana do studentów i młodych pasjonatów sportu, którzy pragną rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania w sporcie, marketingu sportowego oraz nowoczesnych trendów w branży. Wydarzenie stanowi wyjątkową okazję do zdobycia wiedzy od praktyków, poznania mechanizmów funkcjonowania sektora sportowego oraz nawiązania kontaktów z ekspertami i przedstawicielami czołowych organizacji sportowych.

W ramach SMA przewidziane są prelekcje, warsztaty i panele dyskusyjne, podczas których poruszone zostaną m.in. tematy:

  • efektywnego zarządzania klubami i organizacjami sportowymi,
  • budowania marki osobistej sportowców,
  • sponsoringu i relacji z partnerami biznesowymi,
  • organizacji wydarzeń sportowych na poziomie lokalnym i międzynarodowym.

W pierwszym dniu wydarzenia, zaplanowanym na poniedziałek 14 kwietnia, gośćmi będą Mateusz Święcicki, dziennikarz i komentator sportowy Eleven Sports oraz Klaudia Lach, social media manager w Legia Ladies. Dwa kolejne dni warsztatów zaplanowano na 24 i 25 kwietnia, a wśród zaproszonych gości będą między innymi związani z działem sponsoringu Legii Waszawa Bernard Robak oraz Piotr Wozowicz.

Sport Management Academy to projekt tworzony z pasji do sportu i ambicji młodych ludzi, którzy już dziś chcą kształtować przyszłość branży. Jako SportMarketing.pl staramy się wspierać medialnie i promować tego typu wydarzenia pomagając tym samym w informowaniu szerszego grona osób zainteresowanych zarządzaniem w sporcie i marketingiem sportowy, o tak wartościowych inicjatywach.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing