Marketing bez tajemnic podczas drugiego dnia konferencji I
Marketing & Technology
W środę 9 kwietnia odbędzie się drugi dzień XIX edycji konferencji I
Marketing & Technology, poświęcony w całości tematyce marketingu pod hasłem I
Marketing. Wydarzenie będzie miało miejsce w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym konferencji.

Konferencja I Marketing & Technology do trzydniowe wydarzenie, będące jednym z najciekawszych w tematyce marketingu, social mediów i technologii. Drugi dzień imprezy, odbywający się pod nazwą I
Marketing, będzie w całości poświęcony marketingowi i różnym jego aspektom, takim jak: customer experience, budowanie marki czy case’y kampanii marketingowych.
Zobacz także: AI w marketingu: Jak sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w różnych jego aspektach
Ten dzień zgromadzi na scenie stołecznego Multikina 12 prelegentów, którzy wygłoszą swoje prezentacje, a imprezie przewodniej będą towarzyszyły angażujące panele dyskusyjnymi. Wśród prelegentów znajdą się uznani eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat najnowszych trendów i strategii w marketingu, a także nawiązać cenne kontakty biznesowe podczas sesji networkingowych. Konferencja Konferencja I Marketing & Technology to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i inspiracji z profesjonalistami z branży.
Bilety na wydarzenie do nabycia: TUTAJ

Redakcja Sport Marketing
Więcej Eventy
„Doświadczenie klienta jest marketingiem XXI wieku”. Na I
Marketing każdy znalazł coś dla siebie
Drugi dzień konferencji I 



