31.03.2025 11:21

SportMarketing.pl partnerem medialnym konferencji I ❤ Marketing & Technology

W dniach od 8 do 10 kwietnia w Warszawie odbędzie się 19. edycja I ❤ Marketing & Technology, największej konferencji w Polsce poświęconej marketingowi. Sale Multikina w stołecznych Złotych Tarasach ponownie staną się centrum wiedzy i inspiracji dla marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia

SportMarketing.pl partnerem medialnym konferencji I ❤ Marketing & Technology
Autor zdjęcia: SportMarekting.pl

I ​​❤ Marketing & Technology zgromadzi około 2000 uczestników, którzy w ciągu trzech dni konferencji będą mieli okazję wybierać spośród aż siedmiu ścieżek tematycznych. W agendzie wydarzenia znalazły się znane i lubiane klasyki, takie jak I ❤ AI, I ❤ marketing i  I ❤ social media, ale nie zabrakło też miejsca dla bardziej zaawansowanych marketerów. W najbliższej edycji odbędą się ścieżki PRO, czyli nowość w programie wydarzenia. Ze względu na ich poziom ekspercki, prezentacje zostaną wydłużone do 40 minut, a zadaniem prelegentów będzie kompleksowe podejście do realizowanego tematu, czyli analiza problemu, jak i przedstawienie jego rozwiązania. 

Podział ścieżek na poszczególne dni eventu prezentuje się następująco:

  • 8 kwietnia: I ❤ AI, I ❤ PRO ads&analytics
  • 9 kwietnia: I ❤ marketing, I ❤ PRO seo&content
  • 10 kwietnia: I ❤ social media, I ❤ PRO e-mail marketing

Chcesz wziąć udział w wydarzeniu? Są jeszcze dostępne. Kliknij i dowiedz się więcej.

Uczestnicy mają do wyboru tzw. bilety pojedyncze, uprawniające ich do uczestnictwa w danej ścieżce tematycznej lub pakiety, w ramach których mogą wybrać się na kilka dni konferencji. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing