SportMarketing.pl partnerem medialnym konferencji I
Marketing & Technology
W dniach od 8 do 10 kwietnia w Warszawie odbędzie się 19. edycja I
Marketing & Technology, największej konferencji w Polsce poświęconej marketingowi. Sale Multikina w stołecznych Złotych Tarasach ponownie staną się centrum wiedzy i inspiracji dla marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia

I Marketing & Technology zgromadzi około 2000 uczestników, którzy w ciągu trzech dni konferencji będą mieli okazję wybierać spośród aż siedmiu ścieżek tematycznych. W agendzie wydarzenia znalazły się znane i lubiane klasyki, takie jak I
AI, I
marketing i I
social media, ale nie zabrakło też miejsca dla bardziej zaawansowanych marketerów. W najbliższej edycji odbędą się ścieżki PRO, czyli nowość w programie wydarzenia. Ze względu na ich poziom ekspercki, prezentacje zostaną wydłużone do 40 minut, a zadaniem prelegentów będzie kompleksowe podejście do realizowanego tematu, czyli analiza problemu, jak i przedstawienie jego rozwiązania.
Podział ścieżek na poszczególne dni eventu prezentuje się następująco:
- 8 kwietnia: I
AI, I
PRO ads&analytics
- 9 kwietnia: I
marketing, I
PRO seo&content
- 10 kwietnia: I
social media, I
PRO e-mail marketing
Chcesz wziąć udział w wydarzeniu? Są jeszcze dostępne. Kliknij i dowiedz się więcej.
Uczestnicy mają do wyboru tzw. bilety pojedyncze, uprawniające ich do uczestnictwa w danej ścieżce tematycznej lub pakiety, w ramach których mogą wybrać się na kilka dni konferencji. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Eventy
Futbol amerykański, jacuzzi i burgery w tę sobotę na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu
Już w tę sobotę na kibiców futbolu amerykańskiego we Wrocławiu czekają nie lada atrakcje. Podczas meczu Panthers Wrocław – Wataha Zielona Góra firma Betclic przygotowała dla fanów słynne jacuzzi, dotychczas znane kibicom Betclic 1. oraz 2. Ligi piłkarskiej, konkursy, specjalną amerykańską ofertę gastronomiczną czy możliwość spotkania influencerów dobrze znanych w…



