20.03.2025 08:58

Betclic zwycięzcą kategorii „Najlepszy projekt sponsoringowy 2024 roku” podczas IV gali SBP

Podczas IV gali Sport Biznes Polska w Warszawie Betclic odebrał nagrodę SBP za najlepszy projekt sponsoringowy w 2024 roku. Nagrodzona została inwestycja i działania bukmachera związane z promocją 1., 2. oraz 3. Ligi piłkarskiej w Polsce.

Betclic zwycięzcą kategorii „Najlepszy projekt sponsoringowy 2024 roku” podczas IV gali SBP
Autor zdjęcia: Betclic

We wtorek, 18 marca, odbyła się IX edycja Kongresu Sport Biznes Polska, podczas której eksperci i przedstawiciele branży sportowej dyskutowali o kluczowych wyzwaniach i możliwościach rozwoju polskiego sportu. Po zakończeniu części kongresowej uczestnicy wzięli udział w uroczystej gali, podczas której wręczone zostały nagrody dla najlepszych podmiotów wśród nominowanych w 16 kategoriach.

Aktywność w kilku ligach

Betclic otrzymał główną nagrodę SBP w kategorii „Projekt sponsoringowy w 2024 roku” za swoje działania związane ze sponsoringiem 1., 2. oraz 3. Ligi piłkarskiej w Polsce. Jury ocenie poddawało m.in. aktywację, podjęte działania komunikacyjne oraz kreatywność, która wyróżniła projekt pośród innych podobnych działań na rynku sportowym.

Wejście w sponsoring trzech poziomów rozgrywkowych był dla nas nie lada wyzwaniem ale także szansą na realizowanie szeregu kreatywnych aktywacji na ogromną skalę. Tym bardziej wyróżnienie naszej współpracy z klubami oraz władzami lig już w pierwszym roku naszej wspólnej działalności jest dla nas ogromnym zaszczytem i potwierdzeniem, że obrany przez nas kurs na profesjonalny sport był dobrym wyborem – powiedział Karol Kuśka, Sponsorship & Activation manager Betclic.

„Kibicem się jest” – strzał w dziesiątkę

Działania bukmachera związane ze sponsoringiem Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi oraz Betclic 3. Ligi nie były związane tylko z ekspozycją logotypu. Kluczowym projektem sponsoringu została kampania „Kibicem się jest” honorująca kibiców niezależnie od płci, wieku, przekonań i stylu życia. Zwracając uwagę na poświęcenie i emocje jakie towarzyszą fanom, których niezależnie od wszystkiego łączy pasja do futbolu. W jej skład poza serią spotów wchodziły także działania OOH i ambientowe oraz aktywacje w kanałach społecznościowych Betclic.

W ramach współpracy z ligami i klubami zrealizowano szereg innowacyjnych inicjatyw takich jak: Betclic Jacuzzi Fan Zone – unikalna strefa relaksu dla kibiców, która była dostępna na dwunastu stadionach, Trophy Tour – ogólnopolska trasa pierwszego, mistrzowskiego pucharu Betclic 1. Ligi czy szereg kampanii digital i social media obejmujących współpracę z influencerami czy samymi klubami.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing