AB InBev oficjalnym partnerem piwnym klubowego mundialu
Wiodący na świecie browar, AB InBev, dołączył do grona firm piwowarskich, które zapowiadają nową erę w piłce klubowej, w związku z klubowym mundialem. Firma rozszerza współpracę z FIFA.

Będąc oficjalnym sponsorem MŚ od 1986 r., AB InBev (Euronext: ABI) (MEXBOL: ANB) (JSE: ANH) (NYSE: BUD) i jego wiodące portfolio marek wniesie teraz zaangażowanie w rozrywkę dla kibiców do przełomowego turnieju, który odbędzie się od 15 czerwca do 13 lipca 2025 r.
Prezydent FIFA Gianni Infantino powiedział:
– AB InBev jest kultowym sponsorem naszych wydarzeń od prawie 40 lat i dziś z radością widzimy ich jako partnera nowego FIFA Club World Cup. Wyruszamy w podróż, która zdefiniuje na nowo klubową piłkę nożną i stworzy nowy globalny turniej. Dzięki markom AB InBev tworzymy niezapomniane chwile dla fanów piłki nożnej na całym świecie.
Różne aktywności
Sponsoring AB InBev obejmie kilka kluczowych aktywów zaprojektowanych w celu ulepszenia wrażeń fanów podczas całego turnieju, w szczególności prestiżową nagrodę zawodnika meczu. Megabrands Budweiser i Michelob ULTRA będą przewodzić partnerstwu uzupełnionemu o lokalne marki na wybranych rynkach.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Eventy
34. Suzuki Boxing Night: Polska pokonała Niemcy, tłumy kibiców i gwiazdy na widowni
Wieczory z boksem olimpijskim pod patronatem Suzuki to już uznana marka w Polsce, ale po raz pierwszy zawitała do Mielca. Debiut w odnowionej hali przy ulicy Janusza Kusocińskiego wypadł bardzo okazale. Na trybunach pojawiły się tłumy kibiców, którzy głośno dopingowali reprezentantów Polski.



