Jakub Myszkorowski: zwiększyliśmy nacisk na praktyczną aplikację tej wiedzy
W sobotę odbędzie się druga sesja Legia Sport Business Programme. Portal "SportMarketing.pl" jest patronem medialnym edukacyjnego programu Legii Warszawa. – Cały nasz projekt jest projektem praktycznym. Teoria tylko mu towarzyszy – powiedział nam Jakub Myszkorowski, Lider Zespołu Projektów Rozwojowych, Legia Training Center.
– Wsłuchaliśmy się bardzo mocno w opinie uczestników i uczestniczek poprzednich edycji. Spytaliśmy też wszystkich, którzy aplikowali do programu, o ich oczekiwania. Zwiększyliśmy nacisk na praktyczną aplikację tej wiedzy. Mamy przewidziane warsztaty, podczas których nie tylko będziemy przekazywali wiedzę, lecz również testowali w sytuacjach scenariuszowych. Cały nasz projekt jest projektem praktycznym. Teoria tylko mu towarzyszy – powiedział nam jeden ze współtwórców projektu.
Uczestnicy poprzednich edycji LSBP do dziś pracują w Legii Warszawa, wiele osób znalazło zatrudnienie w sporcie. Zdaniem Jakuba Myszkorowskiego aktywne uczestnictwo w projekcie może pomóc w zawodowej przyszłości.
– Wierzymy w to, że w tak ambitnej grupie ludzi na pewno są osoby, które chcielibyśmy zaprosić do współpracy. Będziemy się im przyglądać, słuchać pomysłów. Na koniec każdy z uczestników zaprezentuje swoją wizję w ramach dziesięciu tematów. Jest szansa się pokazać. Jeżeli ktoś widzi w naszych organizacjach miejsce dla siebie i to, co przedstawi, będzie stanowiło wartość, którą dostrzeżemy, to zawsze znajdziemy pole do rozmowy – dodał.
Legia niedawno rozpoczęła czwartą edycję LSBP, ale już teraz myśli o kolejnej.
– Wychodzimy z założenia, że każdy mecz jest najważniejszy i chcemy, żeby każda sesja tej edycji była jak najlepsza. Musimy trzymać obecny poziom, ale też dodawać kolejne rzeczy. Mamy już pomysły i odpowiednio przed sesją będziemy o nich mówić – podsumował nasz rozmówca.