Walkę Paula z Tysonem oglądano w 60 milionach domów
To była rekordowa noc dla Netflixa (z 15 na 16.11). 60 milionów gospodarstw domowych oglądało na żywo główne wydarzenie gali, walkę Paul vs. Tyson na całym świecie, a w peaku 65 milionów.
27-letni Paul (11-1, 7 KO) został zwycięzcą tego pojedynku jednogłośnie – dwóch sędziów punktowało 79:73, a jeden 80:72. Tyson doznał siódmej porażki w karierze.
Szał w social mediach
#PaulTyson był najpopularniejszym hashstagiem na świecie w serwisie X w piątek 15 listopada, a #Serrano był na drugim miejscu w USA, Brazylii, Hiszpanii i Kanadzie. Walka zdominowała rozmowy w socialach.
Ustanowione rekordy
Paul-Tyson i Taylor-Serrano 2 to największy event bokserski poza Las Vegas w historii USA. Kwota ze sprzedaży biletów na pierwszą walkę przekroczyła 18 milionów dolarów, dwukrotnie przewyższając poprzedni rekord Teksasu jeśli chodzi o boks i MMA. Tym samym udało się pobić rekord Canelo Álvareza wynoszący 9 milionów dolarów.
Zawrotna frekwencja
Netflix i Most Valuable Promotions uczyniły AT&T Stadium w Arlington w Teksasie świątynią boksu, a zdumiewająca liczba 72,3 tys. widzów zebrała się tam, aby obejrzeć dwie konfrontacje: Paul kontra Tyson i Taylor kontra Serrano 2.
fot. Netflix