SPORTEL Monaco. Największe takie wydarzenie na świecie
Kwestia praw medialnych, sportowego biznesu, marketingu
SPORTEL Monaco jest organizowany co roku w październiku w Monako. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swojej społeczności, SPORTEL organizuje także eventy za granicą dwa razy w roku, w Azji i obu Amerykach.
Jest to największe tego typu wydarzenie w świecie sportu jeśli chodzi o zakres tematyczny: prawa medialne, technologia wykorzystywana w przekazie medialnym, wszelkiego rodzaju treści, które są dostarczane kibicom.
SPORTEL Monaco oferuje szereg ekscytujących wydarzeń, w tym obowiązkową wystawę handlową oferującą wyjątkowe możliwości biznesowe z niezwykłą jakością uczestników, w tym kluczowych interesariuszy z różnych sektorów globalnego biznesu sportowego i branży technologicznej.
Co się zmienia jeśli chodzi o treści?
Jest to platforma służąca do omówienia najważniejszych trendów w tej sferze, przedyskutowania strategicznych partnerstw i odkrywania innowacji, które pozwolą wprowadzić zmiany idące z duchem czasu.
Osoby zajmujące się marketingiem, sportowcy, dziennikarze, ludzie odpowiedzialni za realizację transmisji czy osobistości ze świata sportowego biznesu wezmą udział w tym evencie w dniach 28-30.10.
Znani goście
W wydarzeniu mają uczestniczyć chociażby prezes LaLiga Javier Tebas, który w ostatnim czasie stanowczo podchodzi do walki z „pirackimi” transmisjami meczów ligi hiszpańskiej, Gerard Pique – były piłkarz Barcelony i reprezentacji Hiszpanii, obecnie prężnie działający w biznesie przedsiębiorca, mający także własne, nowoczesne rozgrywki, które mają zainteresować szczególnie młodych odbiorców – Kings League czy Marco Materazzi, który po zakończeniu kariery jest aktywny we włoskich mediach.
fot. SPORTEL Monaco