Czas na IV edycję Legia Sport Business Programme
W niedzielę na stadionie Legii Warszawa rozpoczęła się czwarta edycja Legia Sport Business Programme. Kilkunastu uczestników pojawiło się na uroczystym rozpoczęciu, a następnie wzięło udział w ciekawych wykładach.
Jako pierwszy głos zabrał Tomasz Zahorski, CEO Legia Training Center. Szef ośrodka treningowego stołecznego klubu przywitał zgromadzonych gości, a następnie opowiedział o strategicznym podejściu do zarządzania i rozwoju organizacji sportowych.
– Chcemy wyznaczać trendy i dbać o rozwój na każdej możliwej płaszczyźnie. Jako Legia Warszawa zależy nam na tym, aby szkolić i wychowywać przyszłych pracowników, nie tylko naszego klubu. Tutaj muszę wspomnieć, że sześciu absolwentów LSBP jest obecnie zatrudnionych w naszym klubie. To pokazuje, że przy okazji możemy zrobić dobry research i przy okazji pozyskać potem wartościowe osoby – powiedział Zahorski.
Jednym z prelegentów był Jeremy Cottino, Membership Project Leader at European Club Association. Tutaj warto wspomnieć, że ECA jest partnerem merytorycznym Legia Sport Business Programme. Gość rozpoczął swoje wystąpienie od przedstawienia obszaru działań ECA. Jest ona oficjalnie uznawana zarówno przez UEFA, jak i FIFA za jedyną niezależną organizację klubów piłkarskich na szczeblu europejskim, zrzeszającą ponad 650 profesjonalnych klubów. Cottino wspomniał o tym, jak wiele korzyści z uczestnictwa w ECA czerpią beneficjenci.
Podczas pierwszego zjazdu LSBP uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać także wystąpień wiceprezesa Legii Warszawa Jarosława Jurczaka, Michała Kanarkiewicza, konsultanta biznesowego, szachisty, autora siedmiu książek oraz Jacka Pawlaka, prezesa Toyota Motor Poland i Toyota Centeral Europe.
Ostatnim elementem bogatego w merytorykę dnia będzie wspólne przeżywanie piłkarskich emocji. Goście zasiądą na trybunach stadionu przy Łazienkowskiej 3 i obejrzą starcie Legii z GKS-em Katowice.
Wiadomo już, że drugie spotkanie odbędzie się 23 listopada w Legia Training Center. Prelegentami będą wtedy Agata Jurek, Rafał Głowacki, Krzysztof Szumowski, Tomasz Świerczewski i Jakub Myszkorowski.
Portal „SportMarketing.pl” jest patronem medialnym czwartej edycji Legia Sport Business Programme.