Legia Sport Business Programme z patronatem medialnym SportMarketing.pl
Ciekawy event na stadionie Legii
Legia Sport Business Programme to projekt, który adresowany jest do ambitnych przyszłych liderek i liderów branży sportowej. Patronem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.
Organizatorzy gwarantują uczestnikom wyjątkowe wartości:
- ekskluzywny dostęp do know-how Legii Warszawa,
- pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o ofertach pracy w Legii Warszawa, Legia Training Center, Legia Kosz, Legii Tenis & Golf,
- zajęcia oparte na studiach przypadku i prowadzone przez liderów branży,
- networking z czołowymi praktykami biznesu,
- wyjątkowe miejsca – Stadion Legii i Centrum Treningowe Legii,
- treści w języku angielskim, jak i polskim,
- kontekstowe zastosowanie wiedzy – sesje teoretyczne wsparte pokazami praktycznego wykorzystania wiedzy,
- zaprezentowanie swojego projektu liderom LSBP,
- zniżki do FanStore i na bilety na trybuny zwykłe,
- w ramach programu absolwenckiego udział w kolejnych ceremoniach otwarcia programu i w Legia Sport Business Day,
- unikalny certyfikat potwierdzający ukończenie programu.
AGENDA – 4. EDYCJA (2024/25)
Wszystkie sesje odbywają się zawsze w wybrane soboty lub niedziele.
Sesja I – 27 października 2024 na Stadionie Legii (14:00-22:00) – Otwarcie / Strategia i przyszłość
Formuła: oficjalne spotkanie / wykłady
Prelegenci:
Jarosław Jurczak (Wiceprezes, Legia Warszawa)
Tomasz Zahorski (CEO, Legia Training Center)
Jacek Pawlak (Prezes, Toyota Motor Poland i Toyota Centeral Europe)
Jeremy Cottino (Membership Project Leader at European Club Association)
Michał Kanarkiewicz (konsultant biznesowy, szachista, autor 7 książek)
Kluczowe tematy:
przyszłość piłki nożnej i sportu
strategiczne podejście do zarządzania i rozwoju organizacji sportowych
możliwości i wyzwania dla obecnych i przyszłych menedżerów w branży piłkarskiej
kluczowe czynniki wzrostu w branży sportowej i rozrywkowej
wspólne oglądanie meczu 13. kolejki Ekstraklasy: Legia Warszawa – GKS Katowice
fot. Legia Warszawa