CSR w sporcie

CSR w sporcie

„Nie wszystko złoto co się świeci” w odniesieniu do CSR w sporcie i poprzez sport

Zwracam uwagę na zagrożenia w myśleniu o sporcie jako czymś bezwarunkowo dobrym i „odgórnie” odpowiedzialnym. Opisane zjawisko stanowi pułapkę, ograniczającą odpowiedzialność organizacji z branży i negatywnie wpływającą na potencjał sportu do pozytywnego wpływu społecznego. Redakcja Sport Marketing
„Nie wszystko złoto co się świeci” w odniesieniu do CSR w sporcie i poprzez sport
Co w odniesieniu do CSR robią polskie kluby sportowe?
CSR w sporcie

Co w odniesieniu do CSR robią polskie kluby sportowe?

Redakcja Sport Marketing
Jak rozumieć CSR w sporcie i jak dotyczy on polskich organizacji sportowych?
CSR w sporcie

Jak rozumieć CSR w sporcie i jak dotyczy on polskich organizacji sportowych?

Redakcja Sport Marketing
ORLEN Wyścig Narodów, czyli sprintem do kariery
CSR w sporcie

ORLEN Wyścig Narodów, czyli sprintem do kariery

Łukasz Majchrzyk
Ciężka praca u podstaw już daje efekty
CSR w sporcie

Ciężka praca u podstaw już daje efekty

Łukasz Majchrzyk
ORLEN dobrym sąsiadem. Wiele działań na „swoim podwórku”
CSR w sporcie

ORLEN dobrym sąsiadem. Wiele działań na „swoim podwórku”

Łukasz Majchrzyk
Piłka ręczna buduje swoją przyszłość
CSR w sporcie

Piłka ręczna buduje swoją przyszłość

Łukasz Majchrzyk
ORLEN od lat wspiera polskie skoki
CSR w sporcie

Mistrzowie rodzą się dzięki ciężkiej pracy

Łukasz Majchrzyk
Z podwórka na bieżnię. „Niech dzieci wiedzą, że ruch jest dobry”
CSR w sporcie

Z podwórka na bieżnię. „Niech dzieci wiedzą, że ruch jest dobry”

Łukasz Majchrzyk