23.10.2024 11:57

Rozpoczęła się nowa edycja I ​​❤ Marketing & Technology

Wiele merytorycznych dyskusji o marketingu

22-24 października 2024 to czas trwania XVIII edycji największej konferencji
marketingowej w Polsce, która odbywa się w Warszawie. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotykają się w Multikinie Złote Tarasy, by zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl

22-24 października 2024 to czas trwania XVIII edycji największej konferencji
marketingowej w Polsce, która odbywa się w Warszawie. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotykają się w Multikinie Złote Tarasy, by zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl

Sporo wiedzy w krótkim czasie

Wydarzenie ma zgromadzić około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36. unikalnych wystąpień. I ❤ Marketing & Technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy prelegent ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Publiczność recenzuje

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich
wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem
prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania
uczestników.

Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:
● 22 października – I ❤ social media
● 23 października – I ❤ marketing
● 24 października – I ❤ AI

Uczestnicy mają do wyboru bilet na jeden dzień eventu lub wejściówkę 3-dniową. Dzięki
temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. Co
więcej, program swojego wyjazdu mogą dopełnić dodatkowymi szkoleniami, które
organizowane są w tygodniu konferencyjnym:

● 23 października – Social Media Manager
● 24 października – Strategia marketingowa

Coś dla fanów networkingu

A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele
zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań
biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia. Organizatorzy zachęcają do odwiedzania strony ilovemkt.pl.

fot. I ​​❤ Marketing & Technology

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski