Jak sprzedawały się koszulki klubów Ekstraklasy w minionym sezonie
Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając procentową wartość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów. Prezentujemy listę drużyn Ekstraklasy z poprzedniego sezonu w kolejności od tej, która sprzedała […]
Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając procentową wartość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów.
Prezentujemy listę drużyn Ekstraklasy z poprzedniego sezonu w kolejności od tej, która sprzedała najwięcej koszulek do tej, która sprzedała najmniej, przy czym należy nadmienić, że w przypadku Warty Poznań nie ma danych na ten temat.
Legia Warszawa
23 353 sprzedanych koszulek, najwięcej Josue. 72.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Lech Poznań
14 520 sprzedanych koszulek, najwięcej Mikael Ishak. 34.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Pogoń Szczecin
13 198 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Kamil Grosicki. 36.7 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Jagiellonia Białystok
10 000 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – koszulka mistrzowska. 34.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Widzew Łódź
7 561 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – personalizacja własna. 23.4 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Górnik Zabrze
5 326 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Lukas Podolski. 13 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Śląsk Wrocław
4 370 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Erik Esposito. 16.4 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Cracovia
4 340 sprzedanych koszulek, najwięcej Michał Rakoczy. 24.2 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Ruch Chorzów
3 819 sprzedanych koszulek, najwięcej Daniel Szczepan. 13.1 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Korona Kielce
2 842 sprzedanych koszulek, najwięcej Martin Remacle. 10.1 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
ŁKS Łódź
2 700 sprzedanych koszulek, najwięcej Pirulo. 9.2 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Raków Częstochowa
2 506 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Fran Tudor. 21.7 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Radomiak Radom
2 038 sprzedanych koszulek, najwięcej – personalizacja własna. 11.3 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Piast Gliwice
900 sprzedanych koszulek, najwięcej Jakub Czerwiński. 13.6 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Zagłębie Lubin
899 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – brak danych w raporcie. 28.9 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Stal Mielec
750 sprzedanych koszulek, najwięcej Said Hamulic. 10.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
Warta Poznań
Brak danych o koszulkach. 8.3 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.
fot. Legia Warszawa i Lech Poznań – Facebook