01.10.2024 14:04

Jak sprzedawały się koszulki klubów Ekstraklasy w minionym sezonie

Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając procentową wartość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów. Prezentujemy listę drużyn Ekstraklasy z poprzedniego sezonu w kolejności od tej, która sprzedała […]

Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając wysokość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów.

Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając procentową wartość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów.

Prezentujemy listę drużyn Ekstraklasy z poprzedniego sezonu w kolejności od tej, która sprzedała najwięcej koszulek do tej, która sprzedała najmniej, przy czym należy nadmienić, że w przypadku Warty Poznań nie ma danych na ten temat.

Legia Warszawa

23 353 sprzedanych koszulek, najwięcej Josue. 72.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Lech Poznań

14 520 sprzedanych koszulek, najwięcej Mikael Ishak. 34.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Pogoń Szczecin

13 198 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Kamil Grosicki. 36.7 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Jagiellonia Białystok

10 000 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – koszulka mistrzowska. 34.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Widzew Łódź

7 561 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – personalizacja własna. 23.4 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Górnik Zabrze

5 326 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Lukas Podolski. 13 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Śląsk Wrocław

4 370 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Erik Esposito. 16.4 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Cracovia

4 340 sprzedanych koszulek, najwięcej Michał Rakoczy. 24.2 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Ruch Chorzów

3 819 sprzedanych koszulek, najwięcej Daniel Szczepan. 13.1 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Korona Kielce

2 842 sprzedanych koszulek, najwięcej Martin Remacle. 10.1 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

ŁKS Łódź

2 700 sprzedanych koszulek, najwięcej Pirulo. 9.2 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Raków Częstochowa

2 506 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej Fran Tudor. 21.7 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Radomiak Radom

2 038 sprzedanych koszulek, najwięcej – personalizacja własna. 11.3 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Piast Gliwice

900 sprzedanych koszulek, najwięcej Jakub Czerwiński. 13.6 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Zagłębie Lubin

899 liczba sprzedanych koszulek, najwięcej – brak danych w raporcie. 28.9 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Stal Mielec

750 sprzedanych koszulek, najwięcej Said Hamulic. 10.8 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

Warta Poznań

Brak danych o koszulkach. 8.3 % wszystkich przychodów stanowią przychody komercyjne.

fot. Legia Warszawa i Lech Poznań – Facebook

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski