Przejdź do treści
Tło nagłówka

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

28.08.2024 15:42

Gorenje oficjalnym sponsorem Superpucharu Polski w piłce ręcznej

Gorenje, europejski lider w branży AGD, dołącza do grona sponsorów pierwszego w historii Superpucharu Polski w piłce ręcznej. Firma, która od lat aktywnie wspiera sport, nabyła szereg świadczeń marketingowych i zapewni kibicom wiele wyjątkowych atrakcji podczas wydarzenia. Co więcej, Gorenje przekaże 100 zł za każdego rzuconego gola w obu meczach Superpucharu na cele charytatywne, podkreślając […]

Gorenje oficjalnym sponsorem Superpucharu Polski w piłce ręcznej

Gorenje, europejski lider w branży AGD, dołącza do grona sponsorów pierwszego w historii Superpucharu Polski w piłce ręcznej. Firma, która od lat aktywnie wspiera sport, nabyła szereg świadczeń marketingowych i zapewni kibicom wiele wyjątkowych atrakcji podczas wydarzenia. Co więcej, Gorenje przekaże 100 zł za każdego rzuconego gola w obu meczach Superpucharu na cele charytatywne, podkreślając społeczne znaczenie sportu.

Gorenje zostało oficjalnymsponsorem Superpucharu Polski w Piłce Ręcznej, który odbędzie się w sobotę, 7 września w łódzkiej Atlas Arenie. Wydarzenie to inauguruje nową tradycję w polskim sporcie, stanowiąc symboliczne otwarcie sezonu piłki ręcznej. Z udziałem mistrzów i wicemistrzów kraju zarówno kobiecych jak i męskich rozgrywek ORLEN Superligi, kibice mogą spodziewać się emocjonującego widowiska na najwyższym poziomie.

To historyczne wydarzenie zyskało partnera, który od dekad promuje sport na najwyższym poziomie. Marka Gorenje, znana m. in z programu #simplyfans, wspiera sportowców i kibiców na całym świecie, szczególnie w piłce ręcznej. Partnerstwo z Superpucharem Polski to kolejny krok firmy w realizacji misji wspierania sportu, który jednoczy ludzi i inspiruje do działania.

Gorenje to marka, która jest blisko konsumentów. Każdego dnia upraszcza życie: ułatwia domowe czynności i dzięki temu pomaga znaleźć czas na relacje rodzinne i pasje. Jedną z nich jest właśnie sport. Zdecydowaliśmy się wspierać piłkę ręczną – dyscyplinę, która emanuje pozytywną, rodzinną atmosferą na trybunach. Jest przystępna i otwarta dla każdego. Tak, jak Gorenje. Wierzymy, że dzięki wsparciu marki popularność „szczypiorniaka” będzie rosła, a Gorenje będzie mogło cieszyć się sympatią kibiców i kibicek – mówi Karolina Kłopotowska, zastępca dyrektora generalnego Gorenje Polska.

Efekty współpracy

W ramach współpracy, Gorenje zyskało prestiżowy tytuł oficjalnego sponsora Superpucharu Polski oraz szereg świadczeń marketingowych. Marka będzie widoczna na kluczowych nośnikach reklamowych, w tym na bandach LED, ekranach wewnątrz i na zewnątrz hali, naklejce umieszczonej w polu karnym, ściankach sponsorskich i innych materiałach promocyjnych. Przygotuje także wyjątkowe atrakcje dla kibiców które dodatkowo uświetnią wydarzenie, m.in. quiz, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody marki Gorenje. Co więcej, firma przekaże na cele charytatywne 100 zł za każdą rzuconą bramkę w obu meczach Superpucharu Polski. To doskonały przykład odpowiedzialności marki, która nie tylko wspiera sport, ale także angażuje się w cele społeczne.

Gorenje to marka o globalnym zasięgu i renomie, która od lat wspiera sport na najwyższym poziomie. Ich zaangażowanie w promocję piłki ręcznej, szczególnie poprzez program #simplyfans, zasługuje na najwyższe uznanie. Partnerstwo z tak prestiżowym sponsorem to dla nas ogromne wyróżnienie, ale i dowód na to, że polska piłka ręczna jest postrzegana jako dynamicznie rozwijająca się dyscyplina o rosnącym znaczeniu i posiadająca wartościowe możliwości promocyjne – mówi Piotr Należyty, prezes Superligi sp. z o.o.

Jestem przekonany, że współpraca z Gorenje przyniesie obustronne korzyści. Dla nas to okazja, by jeszcze mocniej zaznaczyć naszą obecność na sportowej mapie Europy. Gorenje natomiast zyskuję platformę do budowania relacji z polskimi kibicami, którzy są jednymi z najbardziej oddanych kibiców piłki ręcznej w Europie. Wspólnie tworzymy coś wyjątkowego i jestem pewny, że efekty naszej współpracy dostarczą widzom w Atlas Arenie niezapomnianych doświadczeń – dodaje Należyty.

Pierwszy w historii Superpuchar Polski w piłce ręcznej odbędzie się 7 września w łódzkiej Atlas Arenie. O trofeum rywalizować będą niezwykle utytułowane zespoły: wśród kobiet wielokrotne mistrzynie Polski, uczestniczki ostatniej edycji Ligi Mistrzyń KGHM Zagłębie Lubin z KPR Gminy Kobierzyce, srebrne medalistki mistrzostw Polski 2023/2024 (start o godz. 14:30), a w męskiej rozgrywce dwa czołowe europejskie zespoły piłki ręcznej, ORLEN Wisła Płock i Industria Kielce (start o godz. 18:00). Oprócz sportowych emocji kibice mogą liczyć na wiele atrakcji, w tym otwartą od godziny 11:00 strefę kibica Superpuchar Park (wstęp wolny), konkursy i akcje charytatywne. Bilety i wszelkie informacje na temat wydarzenia na superpucharpolski.pl.

fot. Orlen Superliga

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski