Human Mobile Devices globalnym partnerem Barcy. Kreatywny spot
Human Mobile Devices, największy w Europie producent smartfonów, ogłosił partnerstwo z FC Barceloną. Oczywiście zrobiono to w nietypowy sposób.
Opublikowany w mediach społecznościowych Human Mobile Devices i FC Barcelona film ujawniający partnerstwo pokazuje, jak fryzjer Lamine’a Yamala, Saul Peregrina, goli tył głowy fana Barcy, w efekcie wycinając herb klubu, a obok logo Human Mobile Devices , aby ogłosić trzyletnią umowę partnerską. Pokazany zostaje także smartfon Human Mobile Devices, HMD Skyline w kolorze Blue Topaz. Wykonanie tego skomplikowanego dzieła sztuki zajęło dwie godziny.
An epic hairstyle to announce an epic partnership with @HMDdevices 📱💙❤️#FCBarcelonaxHMD pic.twitter.com/lND23WivQv
— FC Barcelona (@FCBarcelona) August 22, 2024
Oświadczenie Juli Guiu, wiceprezesa ds. marketingu FC Barcelona:
Wyobraźmy sobie przyszłość jako ukłon w stronę następnego pokolenia fanów i zawodników. Dlatego partnerstwo z firmą, która przyjmuje tę wizję, taką jak HMD, jest dla nas naturalnym posunięciem. Ponadto, ponieważ zrównoważony rozwój jest jednym z głównych filarów planu strategicznego klubu, nie możemy się doczekać rozpoczęcia budowania synergii między dwiema organizacjami, które wierzą w stawianie przyszłych pokoleń w centrum swojej działalności.
✅ 𝐎𝐅𝐈𝐂𝐉𝐀𝐋𝐍𝐈𝐄: Human Mobile Devices, największy producent smartfonów w Europie, zostaje nowym globalnym partnerem FC Barcelony. Umowa jest wieloletnia. [@FCBarcelona] 📱📝#FCB 🔵🔴 pic.twitter.com/1b3MyM9Uw0
— BarcaInfo (@_BarcaInfo) August 22, 2024
Komunikat Larsa Silberbauera, dyrektora ds. marketingu Human Mobile Devices:
Jeśli chodzi o kreatywność i innowacyjność w sporcie, FC Barcelona stanowi wzór. Klub zawsze opowiadał się za innowacyjnym myśleniem, pięknem i stylem, a my mamy takie samo podejście, jeśli chodzi o technologię. I tak jak Blaugrana łączy ludzi – to oczywiście coś więcej niż klub – my jesteśmy tacy sami. Każde urządzenie, które produkujemy, jest zaprojektowane tak, aby ulepszyć życie ludzi i budować łączność. Jestem fanem Barcelony od dawna, odkąd Michael Laudrup dołączył do klubu w 1989 roku. Nadal jej kibicuję. Nie możemy się doczekać współpracy z klubem i kibicami, aby wspólnie dokonać niesamowitych rzeczy.
fot. FC Barcelona