26.07.2024 13:50

„Energia z żywiołów” – PGE wspiera polskich mistrzów sportów wodnych

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. Ma ona na celu ukazanie PGE jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej i jednocześnie jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych. Kampania potrwa od 26 lipca do 11 sierpnia br.

„Energia z żywiołów” – PGE wspiera polskich mistrzów sportów wodnych

Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore – mówi Leszek Kurnicki, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.

Motywem przewodnim w kampanii są dwa żywioły wiatr i woda. Z tych żywiołów czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wzięli udział sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, m.in. kajakarze: Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal, a także windsurfer Michał Polak. Do stworzenia spotu wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia ze sportowych zmagań podopiecznych Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.

Kampania będzie trwała od 26 lipca do 11 sierpnia br. Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, Internecie i na platformie VOD.

PGE Polska Grupa Energetyczna jest największym przedsiębiorstwem elektroenergetycznym w Polsce i liderem produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Wytwarza ok. 40 proc. energii w Polsce, zapewniając dostawy energii elektrycznej do blisko 6 mln klientów. PGE jest także jednym z największych krajowych sponsorów sportu, w tym m.in. Polskiego Związku Kajakowego, Polskiego Związku Pływackiego oraz Polskiego Związku Żeglarskiego.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing