03.07.2024 18:39

Wisła Kraków ma nowego sponsora strategicznego

W rozgrywki 2024/2025 Wisła Kraków wkroczy z nowym sponsorem strategicznym, którym został TEXOM. Logotyp firmy znajdzie się w centralnym miejscu trykotów meczowych Białej Gwiazdy.

fot. Piotr Tomaszewski / fly4pix.pl

Pierwsza umowa zawarta została w grudniu 2021 roku, kiedy to TEXOM został sponsorem klubu. Obopólne zadowolenie ze współpracy owocowało zwiększaniem zaangażowania i debiutem logo na spodenkach meczowych, a w późniejszym czasie na koszulkach pierwszego zespołu. Przedsiębiorstwo wspierało też Białą Gwiazdę w roli sponsora meczu podczas rywalizacji rozgrywanych przy R22.

Od 1 lipca 2024 roku TEXOM jeszcze bardziej będzie identyfikował się z Wisłą Kraków, angażując się dodatkowo w poszczególne obszary funkcjonowania klubu. Umowa zawarta została na dwanaście miesięcy. W tym czasie zwiększy się ekspozycja marki TEXOM – logo widoczne będzie nie tylko na trykotach meczowych, ale także w przestrzeni stadionowej na telebimie, na bandach statycznych, na bandach LED, na konferencjach prasowych, a także w klubowych social mediach. Ponadto prezes firmy TEXOM – Krystian Woś – zasiądzie w radzie nadzorczej Wisły Kraków.

Przedstawiciele TEXOM nadal będą mogli korzystać z jednego ze skyboxów na Stadionie Miejskim im. H. Reymana w Krakowie. TEXOM znana jest z pasji do sportu, wspierając i rozwijając różne dyscypliny takie, jak żużel – TEXOM Stal Rzeszów, futsal – TEXOM EUROBUS PRZEMYŚL, siatkówka – KS DevelopRes Rzeszów, boks – Łukasz Różański oraz MMA – Sebastian Decowski.

fot. Pressfocus.pl

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing