PZPN nawiązał współpracę z UEFA Foundation for Children i Fundacją Herosi
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/MixCollage-10-Mar-2024-02-39-PM-7540-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/MixCollage-10-Mar-2024-02-39-PM-7540-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/MixCollage-10-Mar-2024-02-39-PM-7540-760x507.jpg)
Podczas dwóch meczów mistrzostw Europy 2024, w których reprezentacja Polski mierzyła się z Austrią oraz Francją, Polski Związek Piłki Nożnej podjął współpracę z UEFA Foundation for Children oraz Fundacją Herosi.
Dzieci z Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie mogły zobaczyć kulisy organizacji meczów mistrzostw Europy. Byli obecni w szatni naszej drużyny, mogli porozmawiać z zawodnikami na czele z kapitanem Robertem Lewandowskim oraz z selekcjonerem Michałem Probierzem. A to wszystko za sprawą Awabotów, czyli specjalnych urządzeń, które sterowane przez dzieci ze szpitali, wchodziły do stref niedostępnych dla kibiców na stadionie.
Podczas dwóch meczów mistrzostw Europy 2024, w których reprezentacja Polski mierzyła się z Austrią oraz Francją, Polski Związek Piłki Nożnej podjął współpracę z UEFA Foundation for Children oraz Fundacją Herosi.
SZCZEGÓŁY ➡️ https://t.co/zMLyryW0M6 pic.twitter.com/VpHnCMNyFX
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) June 28, 2024