Berlin Arena ma nowego sponsora tytularnego
Globalna aplikacja do wspólnych przejazdów Uber została ogłoszona następcą niemieckiego producenta samochodów Mercedes-Benz i partnerem praw do nazwy hali Berlin Arena.
Długoterminowa umowa między Uberem a firmą sportowo-rozrywkową AEG Europe wchodzi w życie 22 marca. Będzie skupiała sport i rozrywkę w obiekcie Uber Arena, Uber Eats Music Hall oraz otaczający ją obszar handlowy Uber Platz zostaną oficjalnie przemianowane.
Uber i AEG Europe oświadczyły, że ich celem jest poprawa doświadczeń gości poprzez takie metody, jak ulepszony transport oraz nowe opcje jedzenia i napojów podczas wydarzeń. Bardziej szczegółowe plany mają zostać ogłoszone w nadchodzących miesiącach.
– Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego sposobu na uczczenie dziesiątej rocznicy Ubera w Niemczech. Ta jedyna w swoim rodzaju inwestycja stanowi dowód naszego zaangażowania na rzecz niemieckich miast, a w szczególności berlińskiej sceny artystycznej, kulturalnej i sportowej – powiedział szef Ubera w Niemczech, Christoph Weigler.
Global ride-sharing app @Uber has been announced as the new title sponsor of the Berlin Arena, succeeding @MercedesBenz. #SportsBiz #Uber #BerlinArena #MercedesBenz https://t.co/r0VDFCJrBB
— Sportcal (@sportcal) January 22, 2024
– W Uberze zyskaliśmy innowacyjną, znaną na całym świecie markę, która podobnie jak AEG Europe z pasją tworzy najlepszą w swojej klasie podróż klienta i doświadczenie gości – stwierdził Paul Samuels, wiceprezes wykonawczy ds. globalnych partnerstw AEG i dodał:
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Uberem i nie możemy się doczekać, kiedy 22 marca po raz pierwszy oficjalnie otworzymy drzwi Uber Arena i Uber Eats Music Hall, ale jednocześnie wyrażamy nasze uznanie dla firm Mercedes-Benz i Verti, które Uber odniósł sukces jako partner zajmujący się prawami do nazwy dzięki współpracy, która trwała odpowiednio przez ostatnie osiem i sześć lat – przyznał Samuels.
Jak wynika z komunikatu prasowego Areny, AEG Europe będzie kontynuować współpracę z Mercedes-Benz, utrzymując markę jako partnera Uber Arena w „bardziej ogólnym charakterze”.