16.01.2024 00:29

Mecz NFL pobił rekord oglądalności. Był dostępny wyłącznie w streamingu

Pierwszy w historii mecz play-off NFL dostępny niemal wyłącznie w streamingu zgromadził w najchętniej oglądanym momencie 24,6 miliona widzów. Jest to rekord w Stanach Zjednoczonych w popularności streamingu na żywo.

Udostępnij
Feb 12, 2023; Glendale, Arizona, US; Kansas City Chiefs quarterback Patrick Mahomes (15) hands off to running back Isiah Pacheco (10) in the fourth quarter against the Philadelphia Eagles of Super Bowl LVII at State Farm Stadium. Mandatory Credit: Bill Streicher-USA TODAY Sports/Sipa USA 

2023.02.12 Glendale
Futbol amerykanski NFL
Super Bowl LVII-Kansas City Chiefs - Philadelphia Eagles
Foto Bill Streicher-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!

To była historyczna noc dla Internetu, Peacock i NFL. Czwarty mecz play-off NFL przeszedł do historii. Dwukrotny MVP Super Bowl, Patrick Mahomes poprowadził drużynę Kansas City Chiefs do zwycięstwa 26-7 nad Miami Dolphins na oczach ponad 71 tysięcy porywających fanów.

Mecz NFL osiągnął szczytową oglądalność w godzinach 21:15–21:30, która wyniosła 24,6 miliona widzów. Peacock zapewnił sobie tym samym największy w historii pojedynczy dzień pod względem wykorzystania widzów, zaangażowania i czasu spędzonego na oglądaniu z rekordową liczbą 16,3 miliona na urządzeniach mobilnych jednocześnie.

Od NBC Sports i Peacock po zespół Comcast – cała nasza firma pracowała nad planem tego przedsięwzięcia i wykonała ją bezbłędnie. Zapewniliśmy transmisję strumieniową rozgrywek NFL na niespotykaną dotąd skalę. To moment, z którego jesteśmy dumni – powiedział Brian Roberts, prezes i dyrektor generalny Comcast. Corporation.

Nie moglibyśmy być bardziej dumni z naszej współpracy z firmą Peacock i jesteśmy zachwyceni wynikami pierwszego w historii meczu play-off NFL, transmitowanego wyłącznie w streamingu – powiedział komisarz NFL Roger Goodell i dodał: – Aby jak najlepiej służyć naszym fanom, musimy zapewnić im dostępność meczów w miarę zmiany ich nawyków związanych z oglądaniem. To obejmuje dystrybucję cyfrową, ponieważ nadal pomagamy kształtować przyszłość branży sportowej i rozrywkowej – zapewnił.

fot. Pressfocus.pl

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk