Czołowi sponsorzy zostają z reprezentacją Anglii
Angielski Związek Piłki Nożnej (FA) odnowił dwie umowy sponsorskie z Google Cloud i Mitre. Przedłużenie współpracy FA z Google Cloud sprawi, że platforma usług przetwarzania w chmurze nadal będzie sponsorować zarówno męskie, jak i żeńskie drużyny piłkarskie Anglii.
Zgodnie z warunkami umowy marka pozostanie oficjalnym partnerem krajowego organu zarządzającego angielską piłką nożną w dziedzinie technologii chmury i analizy danych. Przede wszystkim koncentrować się będą na wspieraniu licznych inicjatyw organizacji na rzecz różnorodności, a także zobowiąże się do podwojenia udziału kobiet w grze.
W 2019 roku Google Cloud podpisał czteroletnią umowę z FA, na mocy której Google udostępnia szereg swoich produktów, takich jak Dysk, Arkusze i Hangouts. FA skorzystała również z dostępu do inteligentnych rozwiązań analitycznych i rozwiązań do zarządzania danymi amerykańskiego giganta technologicznego. Pozwalają one mierzyć wyniki, kondycję, wytrenowanie i formę zawodników na wszystkich poziomach.
Przedłużenie umowy wzmacnia relacje Google z FA po tym, jak w czerwcu marka smartfonów Google Pixel stała się oficjalnym partnerem FA w zakresie telefonów komórkowych i słuchawek dousznych dla drużyn męskich i żeńskich.
The FA scores big with a renewal of two of its sponsorship deals! 🥅💰
1️⃣ Google Cloud continue to support diversity and tech innovations like never before☁️
2️⃣ Mitre unveil its new football designs as part of their 3 year extension⚽ https://t.co/0LqqiUR9BF— Sport Industry Group (@SportIndustry) October 26, 2023
FA odnowiła także partnerstwo z brytyjską marką piłkarską Mitre. Przedłużenie umowy o trzy lata zostało ogłoszone wraz z zaprezentowaniem przez Mitre nowych projektów piłkarskich Emirates FA Cup i Women’s FA Cup.
Marka ma pozostać oficjalnym dostawcą piłek dla najważniejszych krajowych rozgrywek pucharowych w Anglii w tym Emirates FA Cup, Women’s FA Cup, Isuzu FA Vase, Isuzu FA Trophy i Golden Ball Awards do sezonu 2026/27.
– Jesteśmy zachwyceni możliwością przedłużenia naszej współpracy z FA na kolejne trzy lata. W głębi naszej duszy jesteśmy marką oddaną naszym fanom i mocno wierzymy, że piękna gra powinna zawsze zaczynać się od pięknej piłki – powiedział Simon Rowe, wiceprezes ds. globalnego marketingu sportowego w Pentland Brands, spółce macierzystej Mitre.
– Dzisiaj z dumą przedstawiamy nowe wzory piłek Emirates FA Cup Ultimax Pro i kobiet FA Cup. Gracze i fani mogą spodziewać się tej samej technologii zmieniającej zasady gry w połączeniu z udoskonalonym designem retro, który oddaje kultową przeszłość Mitre na obecnej scenie piłkarskiej – dodał Rowe.
– Bardzo cenimy sobie relację z firmą Mitre, dlatego jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy przedłużyć nasze partnerstwo. Mitre podziela pragnienie, aby nasze rozgrywki utrzymywały najwyższe standardy. Ich osiągnięcia jako dostawcy piłki nożnej w tym zakresie są znakomite – przyznał szef ds. partnerstw handlowych FA, Stephen Hutchison.
fot. Pressfocus.pl