18.10.2023 00:07

Revolut oficjalnym partnerem NBA Paris Game 2024

National Basketball Association (NBA) i Revolut, globalna aplikacja finansowa z ponad 30 milionami klientów na całym świecie, ogłosiły nawiązanie współpracy. Oznacza to, że Revolut został partnerem prezentującym NBA Paris Game 2024. Umowa sprawia, że Revolut zostaje oficjalnym partnerem zarządzania finansami NBA we Francji, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Revolut oficjalnym partnerem NBA Paris Game 2024

W wydarzeniu NBA Paris Game 2024 udział wezmą Brooklyn Nets i Cleveland Cavaliers. Te drużyny zagrają trzeci mecz sezonu regularnego NBA w Paryżu, w hali Accor Arena. Spotkanie odbędzie się w czwartek 11 stycznia 2024 roku, o godzinie 20:00 czasu środkowoeuropejskiego.

Klienci Revoluta we Francji, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, którzy zarejestrują się na revolut.onelink.me/z4lF/nbagb, otrzymają ekskluzywny dostęp do przedsprzedaży biletów, która rozpocznie się w poniedziałek 6 listopada w południe.

Oprócz możliwości zakupu biletów w przedsprzedaży, Revolut zaoferuje swoim klientom inne profity związane z NBA – w tym zniżki na gadżety, dostęp do atrakcji oraz wiele innych. Fani obecni będą mieli okazję nawiązać interakcję z marką Revolut i wygrać nagrody NBA. Revolut będzie również aktywny w NBA House, bezpłatnym, interaktywnym wydarzeniu dla fanów, które odbędzie się w Paryżu. Liga ogłosi dodatkowe informacje na temat NBA House w nadchodzących miesiącach.

Jesteśmy podekscytowani ogłoszeniem naszego pierwszego partnerstwa marketingowego z NBA – powiedział Antoine le Nel, wiceprezes ds. Rozwoju i Partnerstw w Revolut i dodał: – Koszykówka to zjawisko na skalę światową, a niespotykana popularność ligi doskonale współgra z naszą misją budowy pierwszego prawdziwie globalnego banku i łączenia ludzi na całym świecie. Revolut rozważa rozszerzenie swojej obecności w branży sportowej. Współpraca z NBA stanowi fantastyczną okazję do połączenia dziedzin finansów i sportu. Partnerstwo oferuje fanom unikalne doświadczenia, ekskluzywne korzyści i płynne rozwiązania do zwiększenia ich połączenia z ulubioną grą – podkreślił.

Jesteśmy podekscytowani powitaniem Revoluta w rodzinie NBA przed naszym trzecim meczem sezonu regularnego w Paryżu – wyznała Dina Ahmad, wiceprezes ds. Nowych Inicjatyw Biznesowych i Partnerstw Globalnych NBA w Europie i na Bliskim Wschodzie. – Koszykówka i NBA cieszą się niesamowitym impulsem we Francji, a my z niecierpliwością oczekujemy współpracy z Revolutem w celu dalszego zaangażowania fanów w grę w styczniu i poza tym terminem – dodała.

Dodatkowo, dla członków NBA ID będzie druga okazja do zakupu biletów w przedsprzedaży, która odbędzie się w środę 8 listopada, z wyprzedzeniem przed ogólną sprzedażą biletów 9 listopada. Obecnie dostępne są specjalne pakiety biletów oferujące dostęp do miejsc premium, VIP na stronie https://nbaexperiences.com/nba-paris-games-2024.

Oprócz NBA Paris Game 2024 Revolut i NBA House, czyli liga i jej partnerzy przeprowadzą inicjatywy społeczne NBA Cares. Ponadto programy rozwoju koszykówki młodzieżowej Jr. NBA dają możliwość jeszcze większego wzrostu młodym adeptom koszykarskim w stolicy Francji.

NBA Paris Game 2024 Revolut będzie wspierane przez grono partnerów marketingowych, w tym 2K, Foot Locker, Gatorade, hotels.com, La Française des Jeux, Nike i Tissot.

Mecze NBA transmitowane są na żywo we Francji na beIN SPORTS i NBA League Pass. W tym ponad 40 meczów weekendowych w prime-time w sezonie 2023-2024, w ramach inicjatywy „NBA Saturdays and NBA Sundays”.

fot. NBA

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing