22.06.2023 08:14

Wielka marka przedłużyła kontrakt. Wspomoże też futbol kobiecy

UEFA ogłosiła, że PepsiCo przedłużyło partnerstwo w Lidze Mistrzów UEFA na sezony 2024–27. Globalna marka jest sponsorem rozgrywek od 2015 roku. Została także partnerem futbolu kobiecego.

Pepsi przedłużyło współpracę z Ligą Mistrzów

Umowa ma na zwiększenie oglądalności, zainteresowania i zaangażowania fanów oraz promowanie inicjatyw na rzecz rozwoju futbolu. Będzie miało również pozytywny wpływ społeczny, ponieważ PepsiCo planuje zainwestować milion dolarów w projekty wspierane przez UEFA Foundation for Children. Ponadto będzie uczestniczyć w inicjatywach na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska, w tym wspólnych wysiłkach na rzecz znacznego ograniczenia wykorzystania plastikowych opakowań jednorazowego użytku w ramach inicjatywy „Road to Zero”.

Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z PepsiCo i ich kultowymi markami w kolejnym trzyletnim cyklu. Wspólnie będziemy nadal ulepszać doświadczenia fanów w innowacyjny sposób i pozytywnie wpływać na społeczności poprzez potęgę piłki nożnej na całym świeciepowiedział dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein.

– PepsiCo ma bogatą historię związaną z najpiękniejszą grą na świecie i cieszymy się, że możemy odnowić naszą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA, aby zwiększyć zasięg i wpływ piłki nożnej na całym świecie — dodał Adam Warner, dyrektor ds. globalnych sportów i partnerstw w PepsiCo. Przez ostatnie osiem lat nasze globalne rynki zapewniały najlepsze w swojej klasie aktywacje, wykorzystując połączoną moc Ligi Mistrzów UEFA i kultowych marek żywności i napojów PepsiCo. Wraz z rozszerzeniem naszego sponsoringu będziemy nadal wykorzystywać nasze portfolio, aby wprowadzać pozytywne zmiany dla ludzi i planety na boisku i poza nim – podsumował.

W ramach umowy PepsiCo pomoże zapewnić fanom niezrównane wrażenia i dąży do rozszerzenia globalnego zasięgu Ligi Mistrzów UEFA oraz podwojenia liczby aktywacji w Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing