Wielka marka przedłużyła kontrakt. Wspomoże też futbol kobiecy
UEFA ogłosiła, że PepsiCo przedłużyło partnerstwo w Lidze Mistrzów UEFA na sezony 2024–27. Globalna marka jest sponsorem rozgrywek od 2015 roku. Została także partnerem futbolu kobiecego.
-
Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
Umowa ma na zwiększenie oglądalności, zainteresowania i zaangażowania fanów oraz promowanie inicjatyw na rzecz rozwoju futbolu. Będzie miało również pozytywny wpływ społeczny, ponieważ PepsiCo planuje zainwestować milion dolarów w projekty wspierane przez UEFA Foundation for Children. Ponadto będzie uczestniczyć w inicjatywach na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska, w tym wspólnych wysiłkach na rzecz znacznego ograniczenia wykorzystania plastikowych opakowań jednorazowego użytku w ramach inicjatywy „Road to Zero”.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z PepsiCo i ich kultowymi markami w kolejnym trzyletnim cyklu. Wspólnie będziemy nadal ulepszać doświadczenia fanów w innowacyjny sposób i pozytywnie wpływać na społeczności poprzez potęgę piłki nożnej na całym świecie – powiedział dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein.
🤝 @PepsiCo has renewed its #UCL partnership for the 2024–27 cycle.
⚽ Competition sponsor since 2015 and global sponsor of UEFA Women’s Football, PepsiCo is the first @ChampionsLeague partner of the new three-year cycle.
See how we'll create new fan engagement together: ⬇️
— UEFA (@UEFA) June 21, 2023
– PepsiCo ma bogatą historię związaną z najpiękniejszą grą na świecie i cieszymy się, że możemy odnowić naszą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA, aby zwiększyć zasięg i wpływ piłki nożnej na całym świecie — dodał Adam Warner, dyrektor ds. globalnych sportów i partnerstw w PepsiCo. – Przez ostatnie osiem lat nasze globalne rynki zapewniały najlepsze w swojej klasie aktywacje, wykorzystując połączoną moc Ligi Mistrzów UEFA i kultowych marek żywności i napojów PepsiCo. Wraz z rozszerzeniem naszego sponsoringu będziemy nadal wykorzystywać nasze portfolio, aby wprowadzać pozytywne zmiany dla ludzi i planety na boisku i poza nim – podsumował.
W ramach umowy PepsiCo pomoże zapewnić fanom niezrównane wrażenia i dąży do rozszerzenia globalnego zasięgu Ligi Mistrzów UEFA oraz podwojenia liczby aktywacji w Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.