Aktualności

Klub żużlowej PGE Ekstraligi ma nowego sponsora tytularnego
Marketing

Klub żużlowej PGE Ekstraligi ma nowego sponsora tytularnego

Redakcja Sport Marketing
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Marketing

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Redakcja Sport Marketing
Znani sportowcy wystąpią w nowym show TVN
Marketing

Polska edycja „Eternal Glory”. W programie znani sportowcy

Redakcja Sport Marketing
FC Barcelona ma wielu kibiców na całym świecie. W Polsce moda na Barcę to zjawisko dobrze znane, obserwowane szczególnie ponad dwa lata temu, gdy napastnikiem klubu ze stolicy Katalonii został Robert Lewandowski. Jednak doniesienia o zbliżającym się transferze kolejnego Polaka, Wojciecha Szczęsnego, do Barcy sprawiają, że fani futbolu z naszego kraju być może znowu będą chcieli oglądać z trybun graczy Blaugrany. Przygotowaliśmy niezbędnik.
Marketing

Niezbędnik kibica – jak kupić bilety na mecze Barcelony?

Bartłomiej Najtkowski
Łukasz Sekuła, wiceprezes zarządu koszykarskiej Legii
Wywiady

„Chcemy jeszcze bardziej zacieśniać współpracę, by budować jedną, spójną społeczność Legii”

Redakcja Sport Marketing
Warta Poznań ma swój oficjalny pub
Marketing

Warta Poznań ma swój oficjalny pub

Redakcja Sport Marketing
Toruńska Motoarena 27 i 28 września 2024 roku będzie gościć finałowe zawody rangi SGP2 oraz SGP. Zajęliśmy się tym, co warto wiedzieć przed startem zawodów.
Marketing

Speedway Grand Prix w Toruniu. Transmisja, nagrody, szczegóły…

Bartłomiej Najtkowski
UEFA przedstawiła nowy program dla miast-gospodarzy finału Ligi Mistrzów
Marketing

Champions Innovate. Nowy program miast-gospodarzy Ligi Mistrzów

Redakcja Sport Marketing
Firma Nike stanowczo oświadczyła, że Mason Greenwood nie jest już partnerem Anglika. Dodajmy, że pojawiły się wątpliwości w tej materii, gdy gracz Olympique Marsylia miał buty tej marki podczas meczu Ligue 1.
Marketing

Nike odcina się od kontrowersyjnego piłkarza Marsylii

Bartłomiej Najtkowski
Netflix inwestuje mnóstwo pieniędzy w sport. Drive to Survive Formuły 1. Seria The Untold, dokument pokazujący życie Davida Beckhama to znany content. Największa na świecie platforma streamingowa płaci w tym roku 150 milionów dolarów za wyłączne prawo do streamowania dwóch meczów NFL w okresie świąt Bożego Narodzenia.
Aktualności

Podsumowanie najlepszych inwestycji sportowych Netfliksa w 2024 roku

Bartłomiej Najtkowski