21.01.2013 18:51

Stadion bez sponsora

Obiekt w San Francisco wciąż nie ma tytularnego sponsora, choć w Stanach takie działanie to prawdziwa rzadkość. Ponoć nie ma pośpiechu...

Gigant z Santa Clara to jeden z najdroższych obiektów na świecie, a mimo to w dalszym ciągu nie trwają żadne negocjacje w sprawie pozyskania dla niego sponsora tytularnego.

 
W sumie wszystkie tego typu umowy sponsorskie w Ameryce wynoszą… 25 miliardów dolarów! San Francisco 49ers, którzy są jedną z najlepiej sprzedających się w Stanach drużyn sportowych liczą na zyski rzędu 330 milionów dolarów, dlatego spokojnie czekają na naprawdę wysoką ofertę.
 
Czy oczekiwanie się opłaci? Jeśli będzie tak jak w przypadku Nowego Jorku, to odpowiedź będzie twierdząca. Może się jednak skończyć tak, jak przy okazji obiektu Cowboys Stadium, który od ponad trzech lat nie może znaleźć odpowiednio majętnego sponsora…
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing