21.03.2025 14:13

#TwierdzaPomaga – Śląsk wspiera firmy z obszarów powodziowych

Zeszłoroczna powódź wyrządziła duże szkody mieszkańcom, przedsiębiorcom z Dolnego Śląska i nie tylko. Śląsk Wrocław przygotował nową formę wsparcia dla lokalnych firm. Klub rozpoczyna kampanię #TwierdzaPomaga, w ramach której za symboliczną złotówkę udostępni swoje przestrzenie reklamowe tym biznesom, które ucierpiały na skutek powodzi.

#TwierdzaPomaga – Śląsk wspiera firmy z obszarów powodziowych
Autor zdjęcia: Śląsk Wrocław

Wielka woda dotknęła w zeszłym roku wielu miejscowości w Polsce, a jednym z najmocniej doświadczonych przez żywioł regionów był Dolny Śląsk. W pomoc dla mieszkańców, którzy walczyli ze skutkami kataklizmu, włączało się mnóstwo osób, firm i środowisk. Nie inaczej było ze społecznością Śląska Wrocław.

Pomoc dla Lądka Zdroju

Na zalanych terenach wielką pracę na rzecz ochrony i odbudowy wykonali kibice, a klub wraz z nimi zebrał i przekazał około 150 tysięcy złotych dla Lądka Zdroju, który był jednym z najmocniej zniszczonych miast. Tam też WKS zorganizował wyjątkowy mecz charytatywny, w którym pierwsza drużyna zagrała z miejscowym “Trojanem”. Wsparcie w postaci sprzętu sportowego otrzymał też klub “Kryształ” ze Stronia Śląskiego, któremu żywioł zniszczył stadion i magazyn. Pomocowy zryw był w tamtym okresie niezwykle imponujący. Potrzeba wsparcia jednak nie ustaje.

Wciąż trzeba pomagać

Wraz z nadejściem wiosny do życia budzi się nie tylko natura – próbuje to robić również lokalny biznes. Bo w powodzi ucierpiały nie tylko mieszkania czy domy, ale także firmy i przedsiębiorstwa, które na skutek kataklizmu niekiedy musiały wręcz zawiesić swoją działalność. Właśnie do nich pomocną dłoń wyciąga wrocławski Śląsk. Wcześniej klub korzystał z produktów przedsiębiorców z terenów powodziowych, wypełniając nimi bożonarodzeniowe upominki dla sponsorów, a teraz oferuje reklamę w swoich przestrzeniach za symboliczną złotówkę.

Śląsk Wrocław jest ważnym klubem dla całego regionu, a to niesie za sobą poczucie odpowiedzialności. Nasze zaangażowanie w różnego typu akcje pomocowe to niemal codzienność, a tym razem troskę o otoczenie wyrażamy wsparciem dla lokalnego biznesu. Zdajemy sobie sprawę, że wraz z zejściem fali powodziowej nie skończyły się problemy na zalanych terenach. Naszymi zasięgami i przestrzeniami reklamowymi chcemy pokazać potencjalnym klientom, że warto współpracować i korzystać z usług firm, które ucierpiały na skutek powodzi – mówi Michał Mazur, prezes Śląska Wrocław.

Istota akcji pomocowej

Akcja #TwierdzaPomaga skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenów zniszczonych przez zeszłoroczną powódź. W tym trudnym dla nich okresie Śląsk Wrocław udostępni za symboliczną złotówkę swoje przestrzenie reklamowe on-line (m.in. social media), a na zakończenie akcji również ekspozycję na nośnikach reklamowych Tarczyński Arena Wrocław podczas meczów PKO Ekstraklasy.

Osoby prowadzące działalność gospodarczą, która poniosły straty na skutek powodzi i szukają sposobu jak dotrzeć do klientów z informacją o swojej firmie, produkcie lub usłudze, nie narażając się przy tym na wysokie koszty, mogą zgłosić się do Śląska mailowo: marketing@slaskwroclaw.pl. Klub wtedy będzie mógł ustalić szczegóły i formę współpracy. Liczba miejsc reklamowych jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń. Przyjmowane będą do 31 marca włącznie. Klub zachęca, by w zgłoszeniu określić ewentualną możliwość przygotowania specjalnej oferty dla kibiców WKS-u.

Co musi zawierać zgłoszenie:

  • Nazwę firmy, logotyp, profil działalności i lokalizacje
  • Maksymalnie 500 znaków (ze spacjami) opisu działalności firmy
  • Kilka zdań (najlepiej udokumentowanych zdjęciami) o tym w jaki sposób firma ucierpiała na skutek powodzi
  • Adres strony internetowej i/lub profili w mediach społecznościowych
  • Numer telefonu do osoby kontaktowej
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski