05.12.2024 13:01

Dawid Pożoga nowym CMO w STS

Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.

Dawid Pożoga nowym CMO w STS
Autor zdjęcia: STS

Dawid Pożoga odpowiada w STS za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu.

Do jego głównych zadań należy m.in: umocnienie pozycji STS jako lidera rynku i najlepiej
rozpoznawalnej marki bukmacherskiej Polsce oraz opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).

– Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 roku będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej STS. Stawiamy przy tym na odważne i niestandardowe rozwiązania, które pozwolą odświeżyć wizerunek marki. W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje oraz oddając w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania poparte rozbudowaną ofertą. Jestem przekonany, że dotychczasowe mocne podstawy oraz potencjał i skala talentu osób tworzących marketing STS pozwolą nam skutecznie zrealizować wszystkie założone cele – mówi Dawid Pożoga.

Dawid Pożoga ma ponad 16-letnie doświadczenie w marketingu na rynku polskim i
międzynarodowym. Zdobywał je zarządzając strategią marketingową takich marek jak RankomatDisplate czy Zalando (oddział polski i czeski). Od lat jest również członkiem jury najważniejszych konkursów w branży marketingowej na czele m.in. z Effie Polska.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing